دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

با حکم وزیر ارشاد؛

اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین «نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شدند

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ابلاغی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

همچنین طی ابلاغی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور، محسن پرویز، علی اکبر اشعری، میثم نیلی، محمد حمزه‌زاده، علی رمضانی، محمد الهیاری فومنی، محمدعلی مرادیان، هومان حسن‌پور، عبدالعظیم فریدون و سید عباس حسینی‌نیک به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

در متن این ابلاغ آمده است:

«نظر به اهمیت برگزاری مطلوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و به منظور تعیین و تبیین سیاست‌های کلی نمایشگاه برای تحقق عدالت فرهنگی و تقویت صنعت نشر کشور به عنوان تبلور شکوفایی ظرفیت و توانمندی و هوشمندی ملت ایران در تولید فکر و اندیشه، و با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تجارب فرهنگی و به استناد آیین‌نامه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید. سیاست‌گذاری و هماهنگ کردن فعالیت‌های این دوره خاص از نمایشگاه که پس از دوسال وقفه ناشی از الزامات بهداشتی و نیز کسب تجربه موفق از برگزاری نمایشگاه مجازی برپا خواهد شد و هدایت مجریان برای عبور موفق و سربلند از این وظیفه سترگ فرهنگی و تبدیل چالش‌ها به فرصتی برای رشد توانایی‌های صنعت نفت و اتخاذ تصمیمات کارشناسی مبتنی بر منافع نظام جمهوری اسلامی، از اهم وظایف مورد انتظار است. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری حداکثری از تجارب موجود در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و توسعه روزافزون فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی موفق و موید باشید.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.