یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

در مستند «خداقوت پهلوان»؛

زندگی هادی عامل روی آنتن شبکه مستند مرور می‌شود

شبکه مستند

سینماپرس: «خدا قوت پهلوان» پرتره هادی عامل به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن ظریفی پور یکشنبه ۸ اسفند ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «خدا قوت پهلوان» پرتره هادی عامل گوینده کشتی ایران به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن ظریفی پور و از تولیدات جدید شبکه مستند یکشنبه ۸ اسفند ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

ظریفی پور درباره این مستند گفت: علاقه‌مندان به ورزش، هادی عامل را با تکه کلام معروفش «خدا قوت پهلوان، خسته نباشی دلاور» می شناسند، «خدا قوت پهلوان» عنوان مستندی است که درباره این گزارشگر کشتی و خبرنگار با اخلاق ساخته شد و سعی کردیم فصل هایی از زندگی شخصی و حرفه ای او را مرور کنیم.

وی افزود: این مستند در حدود ۴۵ دقیقه به زندگی و زمانه هادی پرداخته است که امروز همه او را با عنوان «صدای ماندگار کشتی ایران» می‌شناسند.

ظریفی‌پور عنوان کرد: تصویربرداری این مستند در حدود کمتر از یک ماه انجام شد و با توجه به اینکه آقای عامل در مشهد ساکن هستند دو هفته ای را در محل زندگیشان ضبط داشتیم و سعی کردیم با استفاده از تصاویر آرشیوی و البته گفتگو با این ورزشکار و ورزش‌دوست بخش‌هایی از زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش را به تصویر بکشیم. البته بخش‌هایی از این مستند هم در تهران تصویربرداری شده و به گزارشگری او در جام تختی پرداخته شده است.

تهیه‌کنده و کارگردان این مستند در پایان درباره روند تولید آن تشریح کرد: «خدا قوت پهلوان» به سفارش شبکه مستند ساخته شد و به دلیل پاندمی کرونا ناچار شدیم با کمترین افراد کار را به سرانجام برسانیم. فیلمبرداری این مستند را جاوید تفضلی عهده دار بود و تدوین فیلم هم توسط فراز شیرجندی انجام شده است.

«خدا قوت پهلوان» امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.