چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

روی آنتن شبکه پنج؛

«پرنیان صدا» این هفته میزبان جواد انصافی می‌شود

جواد انصافی

سینماپرس: برنامه «پرنیان صدا» به چهار دهه فعالیت هنری بازیگر پیشکسوت جواد انصافی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «پرنیان صدا» در هفته پیش‌ رو میزبان جواد انصافی بازیگر پیشکسوت عرصه طنز و کارگردان و هنرپژوه است که در استودیوی تولید برنامه «پرنیان صدا» در سه بخش به چهار دهه فعالیت هنری‌ او می‌پردازد.

اجرای ترانه قدیمی «بوی بهار» توسط زنده‌یاد نادر گلچین و اجرای نمایش کمدی انتقادی «حاجی بهمنی و فدراسیون» با نقش آفرینی رضا عبدی، مهران امامیه، نازنین مهیمنی، عباس محبی، محمدرضا اسماعیلی و مرتضی تبریزی از جمله بخش‌های متنوع موزه دیداری و شنیداری این هفته برنامه «پرنیان صدا» است.

همچنین اجرای قطعه «صبح کی، حالا کی، شاطرعلی ممد» با صدای ۵ تن از هنرمندان برنامه قدیمی «صبح جمعه با شما»، منوچهر نوذری، حسین امیرفضلی، مهدی کاشانیان، کنعان کیانی، رضا عبدی، با محوریت گلایه از نرخ و کیفیت پخت نان در ۳۴ سال از جمله دیگر بخش‌های این قسمت از «پرنیان صدا» است.

میان پرده شاد «قفل لب» با صدای امیر سهیلی و لطیفه‌های نمایشی با حضور ثریا قاسمی، اکبر منانی، غلامحسین بهمنیار، راضیه مومیوند، معصومه کریمی و رضا عبدی از دیگر قسمت‌های مجموعه این هفته خواهد بود.

برنامه «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.