دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

برای سینما؛

جهانگیر الماسی «فرزند زمان ما» را می‌سازد

جهانگیر الماسی در عوامل فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در موزه سینما

سینماپرس: جهانگیر الماسی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از نگارش فیلمنامه هایی برای ساخت فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، جهانگیرالماسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت های هنری خود به صبا عنوان کرد: آخرین فیلمی که در آن حضور داشتم فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بود.

او افزود: بعد از فیلم سینمایی «خروج» هنوز در فیلم یا سریالی بازی نکرده‌ام البته چندی پیش پیشنهاد بازی در تئاتر داشتم اما به دلیل اینکه طراحی آن را نپسندیدم از حضور در آن عذر خواستم هرچند که کارگردان آن بسیار هنرمند و قابل احترام بود.

الماسی اظهار کرد: دلیل دیگری که برای نپذیرفتن حضور در این تئاتر داشتم، وضعیت جسمانی‌ام بود چون به دلیل روند درمان نمی‌توانستم در تمرین‌ها حضور کامل داشته باشم.

بازیگر فیلم سینمایی «شبح کژدم» مطرح کرد: در مدتی که بازی نمی‌کردم مشغول نگارش فیلمنامه بودم و یک سناریوی تلویزیونی و یک اثر سینمایی را به رشته تحریر درآورده‌ام.

بازیگر نمایش «بن بست» اعلام کرد: فیلمنامه سریال تلویزیونی «یک خوشه انگور سبز بی‌دانه» نام دارد که در آن به موضوع قصاص اشاره می کنم. فیلمنامه سینمایی‌ام نیز با نام «فرزند زمان ما» است که به زودی برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارجاع خواهم داد و اگر شرایط مناسب باشد خودم آن را کارگردانی می‌کنم.

بازیگر نمایش «غبار» درباره داستان فیلمنامه «فرزند زمان ما» بیان کرد: قصه این فیلم درباره زنانی است که به گروهک تروریستی داعش ملحق شده‌اند.

بازیگر نمایش «زیبا» درباره اقدام برای ساخت فیلمنامه سریال تلویزیونی «یک خوشه انگور سبز بی‌دانه» توضیح داد: فیلمنامه سریال را به چند مدیر تلویزیونی پیشنهاد داده‌ام آنها هم از آن استقبال کردند اما وقتی می گویند بهتر است برای کار به دنبال تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار باشم، جواب مشخص است!

جهانگیر الماسی در پایان گفت: متاسفانه سینمایی که در پی ترویج فرهنگ مصرفی است به دنبال آدم‌هایی است که این موضوع را تبلیغ کنند پس افرادی که مخالف با این جریان هستند فرصت کار چندانی پیدا نمی‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.