چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

روی موج رادیو صبا؛

خاطره‌بازی با تیتراژ «خانه سبز» در «پیش‌پرده»

مهرانه مهین ترابی در خانه سبز

سینماپرس: برنامه «پیش‌پرده» رادیو صبا پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه سراغ نقد و بررسی تیتراژ سریال «خانه سبز» می‌رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «پیش پرده» با مروری بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. این برنامه با محور بررسی تیتراژهای ماندگار که برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است، پخش می‌شود.

این برنامه روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه سراغ موسیقی تیتراژ یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی به نام «خانه سبز» می‌رود.

«خانه سبز» یک مجموعه تلویزیونی دهه هفتاد خورشیدی است که در سال ۱۳۷۵ چهارشنبه‌ شب‌ها از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه تلویزیونی، کار مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام از تهیه‌کنندگان تلویزیونی ایران است.

موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «خانه سبز» نیز یکی از محبوب‌ترین ملودی‌های زمانه خود شد و این محبوبیت نیز تا به امروز ادامه یافته است.

شرایطی خیال‌انگیز که با موسیقی بهرام دهقانیار و تیتراژ ابتدایی کار با صدای مرحوم شکیبایی و موسیقی پایانی‌اش به خوانندگی علی تفرشی جلوه‌ای جدید را پیش روی موسیقی تیتراژ آن سال‌های تلویزیون قرار داد و تبدیل به یکی از ارکان مهم تغییر مسیر ساخت موسیقی تیتراژ در مجموعه‌های تلویزیونی شد.

«پیش‌پرده» با پخش بخش‌هایی از مجموعه «خانه سبز» و نقد و بررسی تیتراژ آن با مخاطبان خاطره بازی می کند.

«پیش پرده» به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن صبا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.