سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

اکران‌های روز نهم «خانه جشنواره»؛

«۲۸۸۸» و «شهرک» به برج میلاد رسید

فیلم سینمایی ۲۸۸۸

سینماپرس: دو فیلم «۲۸۸۸» و «شهرک» با روایت‌هایی متفاوت از دفاع مقدس و سینما امروز و همزمان با نهمین روز برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه همزمان با نهمین روز از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، خانه جشنواره واقع در برج میلاد که میزبان اهالی رسانه، منتقدان و سینماگران است ۲ فیلم سینمایی را به نمایش می‌گذارد، اولی یک فیلم با موضوع سینماست و دیگری فیلمی است در ژانر دفاع مقدس.

فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی قرار است ساعت ۱۳ در برج میلاد نمایش داده شود. درواقع حضرتی قرار است در دومین تجربه سینمایی خود روایتی از دنیای سینما را به تصویر کشیده است. داستان این فیلم، درباره جوان علاقمند به بازیگری است که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رؤیا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی پور در این فیلم حضور دارند.

اما «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علی محمدی و اکبر حیدری قرار است ساعت ۱۶ در برج میلاد نمایش داده شود، فیلمی که در حوزه دفاع مقدس ساخته شده و می‌توان آن را به نوعی تجربه جدید در این گونه سینمایی دانست.

در این فیلم حمیدرضا پگاه، شیرین اسماعیلی، سیاوش مفیدی، مرتضی اسماعیل کاشی، ساناز مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله گرشاسبی، نرگس محمدی، علی اوجی، هادی حجازی‌فر، حامد کمیلی، کامبیز دیرباز، امین حیایی، سام درخشانی، کوروش تهامی، احمد مهران‌فر، رضا یزدانی، مریم بوبانی حضور و روایت دارند.

براساس برنامه ارائه شده برای خانه جشنواه همانند شب‌های دیگر قرار است، ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فیلم‌های کوتاه «هرگز، گاهی، همیشه»، «هاجرو»، «ویار»، «گوزن»، «گذشته» برای علاقه مندان نمایش داده شود.

همچنین در بخش گنجینه نیز فیلم سینمایی «جاده های سرد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی روی پرده می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.