سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به کارگردانی آرین وزیردفتری؛

حق پخش «بی‌رویا» توسط کمپانی آلمانی خریداری شد

فیلم سینمایی بی رویا

سینماپرس: حق پخش فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری توسط کمپانی آلمانی پیکچر تیری اینترنشنال خریداری شد.

به گزارش سینماپرس، در آستانه‌ اکران فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی و نویسندگی آرین وزیردفتری در چهلمین جشنواره فیلم فجر کمپانی آلمانی پیکچر تیری اینترنشنال ضمن اعلام خبر خرید حقوق پخش جهانی این فیلم سینمایی از تریلر آن در وب‌سایت نشریه ورایتی رونمایی کرد.

فیلم سینمایی «بی‌رویا» که با نام انگلیسی «Without Her» در عرصه جهانی معرفی و پخش خواهد شد در بازار فیلم اروپا برای خریداران به نمایش درخواهد آمد و به زودی پخش جهانی این فیلم در فستیوال‌های بین‌المللی نیز آغاز خواهد شد.

ورایتی درباره‌ نخستین فیلم بلند وزیردفتری در گزارش خود عنوان کرده است: قصه‌ای درباره‌ هویت با تلفیقی از ژانرهای مختلف که هیچکاک، پولانسکی و دی‌پالما را به یاد مخاطب می‌اندازد. در این فیلم سه بازی استثنایی از طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی کرم‌رودی دیده می‌شود.

فیلم «بی رویا» با فیلمنامه‌ای به نگارش وزیردفتری و به تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفته است و اکنون با دیگر آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازد.

طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی‌کرم‌رودی، مائده طهماسبی، فرانک کلانتر، نهال دشتی، مجتبی فلاحی و رضا داوودنژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کمپانی پیکچر تیری اینترنشنال پخش‌کننده‌ای در عرصه‌ بین‌المللی است که پیش از این در فستیوال‌های مختلفی نظیر کن، برلین، ونیز، لوکارنو و… فیلم‌های مختلفی را از سراسر جهان عرضه کرده‌است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.