سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

با روایت امیرحسین مدرس؛

خاطره‌بازی با سال ۵۷ در «دفتر انقلاب»

ایام دهه فجر

سینماپرس: امیرحسین مدرس در ویژه‌برنامه «دفتر انقلاب» در ایام دهه فجر داستان‌های مردم ایران را روایت می‌کند.

به گزارش سینماپرس، «دفتر انقلاب» عنوان یکی از ویژه برنامه‌های رادیو صبا در ایام دهه فجر است، این برنامه ادبی با شعار تجلی انقلاب در آیینه ادبیات هر روز ساعت ۱۴ همراه مخاطبان می‌شود. در این برنامه امیرحسین مدرس با خوانش داستان‌ها و اشعار انقلابی برای شنوندگان خاطره سازی می‌کند.

مژگان فرزین تهیه کننده برنامه «دفتر انقلاب» در توضیحاتی از این برنامه به خبرنگار مهر گفت: «دفتر انقلاب» یکی از برنامه‌های تازه رادیو صبا است که مثل همیشه از ساعت ۱۳ به مدت ۳۰ دقیقه همراه مخاطبان می‌شود، دفتر فصلی رادیو صبا در ۱۲ بهمن به فصل انقلاب می‌رسد و با روایت داستان روزهای انقلاب یاد و خاطره روزهای پیروزی را برای مخاطبان زنده می‌کند.

وی افزود: داستان‌ها وقتی از خود مردم باشند، از دل آنها بگوید و از زبان مردم جاری شود یعنی واقعیت داشته باشند آن موقع جان می‌گیرد و به دل می‌نشیند. در این برنامه امیرحسین مدرس با لحن شیرین و دلنشین در بخش‌های مختلف داستان‌هایی با محوریت بهمن ۵۷ و دهه فجر روایت می‌کند که به دل هر شنونده می‌نشیند و با آن ارتباط برقرار می‌کند.

فرزین با اشاره به ارجاعاتی در این برنامه از روزهای انقلاب ۵۷ و المان‌هایی که مردم با کمک آنها پیروز شدند، گفت: «دفتر انقلاب» در هر قسمت با انتخاب کلیدواژه‌هایی با شنوندگان خاطره بازی می‌کند. تمام این کلیدواژه‌ها مثل آمدن یک نفر، اسپری رنگی و دیوارنگاری و… برای کسانی که روزهای انقلاب را تجربه کردند یا در مورد آن شنیده‌اند یادآور خاطرات روزهای انقلاب و بهمن ۵۷ است.

مخاطبان این برنامه در ایام دهه فجر در یک دفتر، شنونده بخش‌هایی از کتاب «داستان‌های انقلاب» با روایتی از بهروز رضوی می‌شوند.

ویژه برنامه «دفتر انقلاب» در ایام دهه فجر به تهیه کنندگی مژگان فرزین گویندگی امیرحسین مدرس از ساعت ۱۳ همراه مخاطبان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.