یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر؛

آثار بخش کارتون و کاریکاتور در «خانه کاریکاتور ایران» افتتاح می‌شود

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

سینماپرس: نمایشگاه آثار بخش کارتون و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با افتتاح جشنواره، ۱۶ بهمن در خانه کاریکاتور ایران نیز افتتاح می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه آثار بخش کارتون و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با افتتاح جشنواره در موزه هنرهای معاصر و مؤسسه فرهنگی هنری صبا، در روز ۱۶ بهمن، در خانه کاریکاتور ایران نیز افتتاح می‌شود.

علاوه بر نمایش آثار منتخب کارتون و کاریکاتور جشنواره، آثار بخش ویژه «ایثار و فداکاری» که با مضامین ایثار و فداکاری اقشار مختلف جامعه اعم از: آتش نشانان، کادر درمانی و گروه‌های جهادی که به نحوی در حوزه مدیریت شهری نقش اساسی و ماندگار دارند نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به صورت حضوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۹ تا ۱۵ و پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۳ به خانه کاریکاتور ایران مراجعه کنند.

خانه کاریکاتور در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن (کتابی)، پلاک ۴۴ خانه کاریکاتور ایران واقع است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.