شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

مدیرکل هنرهای نمایشی:

همچنان به طور جدی در حال بررسی مسئله «حریم تئاتر شهر» هستیم

تئاتر شهر

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: ما همچنان به طور جدی در حال بررسی مسئله حریم تئاتر شهر هستیم، جلسات متعددی با شهرداری صورت گرفته و شورای شهر از این محیط به دفعات بازدید میدانی کرده است، به امید خدا در برنامه داریم تا هر چه سریعتر این طرح عملی شود.

به گزارش سینماپرس، قادر آشنا در گفت‌وگو با میزان، پیرامون نزاع دسته جمعی دیروز در پیرامون محیط تئاتر شهر گفت: متاسفانه سالهاست که با این مقوله روبرو هستیم و همواره در پی ایجاد راهکاری برای جلوگیری از این اتفاقات هستیم.

وی درباره بررسی مجدد طرح حریم تئاتر شهر اضافه کرد: ما همچنان به طور جدی در حال بررسی مسئله حریم تئاتر شهر هستیم، جلسات متعددی با شهرداری صورت گرفته و شورای شهر از این محیط به دفعات بازدید میدانی کرده است، به امید خدا در برنامه داریم تا هر چه سریعتر این طرح عملی شود.

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی در همین رابطه اضافه کرد: طی جلسات اخیر مرکز هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر تهران به این نتیجه رسیده ایم که طرح تا پیش از پایان سال به صورت نهایی تصویب شده و به امید خدا از ابتدای سال آینده شاهد ایجاد حریم برای تئاترشهر باشیم.

گفتنی است بعد از ظهر روز جمعه هشتم بهمن‌ماه برای چندمین بار در یک نزاع خیابانی جمعی در حضور رهگذران و تماشاگران مجموعه تئاتر شهر، اتفاقات ناگواری را در مجاور در ورودی تالار چهارسو رقم زدند، وقوع این درگیری خیابانی در محیط تئاتر شهر در حالی صورت گرفت که تماشاگران نوبت اول اجرای نمایش «احتمالات» در تالار چهارسو مشغول تردد برای ورود به داخل مجموعه بودند که این اتفاق بار دیگر شرایط نامطلوبی را به لحاظ روانی برای آن‌ها رقم زد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.