جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

معاون وزیر تعاون در بازدید از نمایشگاه الگونما:

سرمایه‌گذاری در حوزه «صنایع فرهنگی» پر سود است/حمایت دولت در این حوزه مورد نیاز است

سبک زندگی؛ ولنگاری فرهنگی؛ نفوذ فرهنگی

سینماپرس: معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه الگونما گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع فرهنگی، پر سود است.

به گزارش سینماپرس، مهدی مسکنی، ضمن اشاره به اهمیت موضوع صنایع فرهنگی بیان داشت: نمایشگاه الگونما می تواند نقطه خوبی برای شروع اقتصاد بومی و فرهنگی ملی باشد. این نمایشگاه به خوبی توانسته با شناسایی آسیب‌ها نقشه تحقق زیست بوم صنایع فرهنگی ایرانی را طراحی کند.

وی افزود: نمایشگاه الگونما با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌تواند چندین برابر توسعه پیدا کند و لازم است در روش‌های تامین منابع و گسترش این موضوع کار کرد.

معاون وزیر کار با اشاره به اهمیت حمایت سازمان‌ها و نهاد های بالادستی اظهار داشت: بخش تعاون وزرات کار می‌تواند با ارائه منابع تعاونی و پذیرش سهامدار غیر عضو با تسهیلات ارزان‌قیمت از تولیدکنندگان صنایع فرهنگی حمایت کند.

مسکنی بیان‌داشت: وزارت تعاون این توانایی را دارد تا مجموعه‌های مختلفی را برای همراهی دعوت کرده که با سرمایه گذاری اقتصادی، در این موضوع مشارکت کنند.

معاون تعاون وزیر کار با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه گذاری اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع فرهنگی، پر سود است و بازار نیز به این محصولات اقبال زیادی دارد که البته حمایت دولت هم در این حوزه مورد نیاز است.

نمایشگاه الگونما، نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران است که به بررسی تخصصی فرایندها، ابعاد، وضعیت امروز ایران و جهان و چشم انداز مطلوب حوزه شخصیت می‌پردازد. این نمایشگاه به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و شورای فرهنگ عمومی کشور از ۲۸ دی‌ماه الی ۱۲ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.