شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

مدیر پردیس‌های سینمایی کورش و لوتوس مال:

بنا به تصمیم «جشنواره فیلم فجر» امسال ما بلیت فروشی به صورت حضوری نخواهیم داشت

سالن سینما؛ گیشه؛ فروش بلیط؛ کرونا

سینماپرس: مدیر پردیس‌های سینمایی کورش و لوتوس مال گفت که امسال فروش حضوری بلیت نداریم و تمامی بلیت‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر پیش فروش می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، علی سرتیپی مدیر پردیس‌های سینمایی کورش و لوتوس مال در گفت‌وگو با فارس، درباره وضعیت این دو پردیس سینمایی در روزهای منتهی به چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: در ایام تعطیلی سینماهای کشور به علت شیوع ویروس کرونا، ما در پردیس سینمایی کورش فرصت را مناسب دانستیم و اقدام به تعمیر برخی از بخش‌های سالن‌هایمان کردیم. در همین راستا تمامی صندلی‌های پردیس سینمایی کورش، تعویض و نوسازی شدند.

وی استقبال مخاطبان سینمای ایران از تماشای فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: در حال حاضر مخاطب سینما استقبال خوبی از فیلم‌های در حال اکران دارند. امیدواریم این استقبال از جشنواره فیلم فجر هم صورت بگیرد.

مدیر پردیس‌های سینمایی لوتوس مال و کورش، درباره وضعیت فروش حضوری، اعلام کرد: بنا به تصمیم جشنواره فیلم فجر، امسال ما بلیت فروشی به صورت حضوری نخواهیم داشت و تمامی بلیت‌ها به صورت پیش‌فروش در سایت‌های اعلام شده توسط جشنواره، به فروش می‌رسند.

سرتیپی درباره ظرفیت استفاده از هر سالن سینمایی در جشنواره فیلم فجر با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: درباره این موضوع هنوز هیچ دستورالعملی در اختیار سینماداران قرار نگرفته است. در اکران‌های عمومی تا چند هفته قبل حدود ۱۰۰ درصد ظرفیت هر سالن را استفاده می‌کردیم؛ اما با توجه به شیوع امیکرون، صنف سینماداران، خود تصمیم گرفتند این عدد را به ۷۵ درصد ظرفیت کاهش دهند. البته به نظرم با توجه به تهویه مناسب، سقف‌های بلند و استفاده همه مخاطبان از ماسک، سینما یکی از مکان‌های امن به حساب می‌آید.

وی درباره اختصاص سانس‌های فوق العاده به فیلم‌های پرمخاطب جشنواره فیلم فجر، گفت: با توجه به اینکه در هر سینما یک سالن به صورت رزرو برای سانس‌های فوق العاده در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد که سانس‌های فوق العاده نیز همزمان با نمایش فیلم‌ها، انجام می‌شوند.

مدیر پردیس‌های سینمایی کورش و لوتوس مال درباره ظرفیت در نظر گرفته شده برای جشنواره فیلم فجر در این دو پردیس سینمایی، اعلام کرد: در پردیس سینمایی کورش، ۶ سالن سینمایی با مجموع ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ صندلی و در پردیس سینمایی لوتوس مال، ۴ سالن سینمایی با مجموع ظرفیت ۵۰۰ صندلی، برای نمایش فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.