شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

فرهاد بشارتی:

امیدوارم «شبکه آی فیلم» خودش تولید کار را شروع کند و برنامه های تکراری پخش نشود

شبکه آی فیلم

سینماپرس: فرهاد بشارتی بازیگر تلویزیون گفت که قرار است به زودی در سریالی ویژه ماه محرم ایفای نقش کند.

به گزارش سینماپرس، فرهاد بشارتی یکی از بازیگران فعال در سه عرصه تئاتر، تلویزیون و سینماست که در ژانرهای اجتماعی، خانوادگی، پلیسی و طنز کار کرده‌است. او در سریال های متعددی با کارگردان های نام آشنا از جمله لبه تاریکی، معمای شاه، باغ سرهنگ، محله گل و بلبل و... به ایفای نقش پرداخته است.

مجموعه لبه تاریکی به کارگردانی سعید سلطانی اخیرا در شبکه آی فیلم بازپخش شده است. از بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده اند زنده یاد محمد علی کشاورز، رویا تیموریان، پژمان بازغی، فرهاد بشارتی و مینا جعفرپور را می توان نام برد.

این سریال در ژانر اجتماعی است و زندگی مردی را روایت می‌کند که به خاطر اعتیادش از محل کارش اخراج می‌شود و همین دلیلی می‌شود که به دوستان قدیمی اش روی بیاورد که در کار قاچاق مواد مخدر هستند.

بشارتی در سریال «لبه تاریکی» ایفاگر نقش موسی است که از بازی در این اثر نمایشی می گوید.

*آقای بشارتی چگونه شد که به بازیگران سریال لبه تاریکی ملحق شدید؟

-به دلیل همکاری قبلی من با سعید سلطانی در سریال رسم عاشقی برای بازی در این سریال با بنده صحبت و قرار شد که یک نقش منفی را تجربه کنم. ولی از نظر من این نقش خاکستری بود و سعی کردم تا آنجایی که در توانم بود از اعتمادی که به من شده دفاع کنم و کارم را باورپذیر در بیاورم چون کاندیدا های دیگری هم برای ایفای این نفش بود. برزو نکوشاد دستیار و برنامه‌ریز این کار به توانایی های من ایمان داشت و کار به من محول شد. معتقدم که توانستم جواب این اعتماد را بدهم.

**شما در این سریال نقش موسی را بر عهده دارید. درباره نقش تان توضیح می دهید؟

-همانطور که گفتم نقش موسی یک نقش خاکستری بود که اصل و ذاتش بد و پلید نبود ولی بنا به شرایط جامعه و نداشتن شغل مناسب، به سمت کار خلاف و آدم ربایی می رود که در نهایت از کار خودش هم پشیمان می شود. ولی پشیمانی دیگر فایده ای ندارد و در نهایت منجر به کشته شدنش می شود.

**بیننده باز پخش سریال لبه تاریکی از شبکه آی فیلم بودید؟

-بله بعضی از قسمت ها را دیدم و برایم خیلی خاطره ساز بود.

**سریال لبه تاریکی در زمان پخش با استقبال مخاطبان مواجه شد، چه نقاط قوتی رابرای این سریال متصور هستید که باعث اقبال بینندگان به آن شد؟

-لبه تاریکی در زمان خودش از سوی مخاطبان با استقبال خوبی مواجه شد. داستان سریال، بازیگران مناسب نقش و کارگردانی خوب جناب سلطانی که همه گروه را در جای مناسب خودشان چیدند و همه افراد نیز کارشان را به نحو احسن انجام دادند، این سریال را جذاب و دیدنی می کرد. همچنین مستتر بودن مسائلی مانند معظل اعتیاد، قاچاق، بیکاری و حتی عشق و ازدواج در این مجموعه بر جذابیت های آن اضافه می کرد.

**با چه بازخوردها و واکنش هایی بابت بازی در سریال لبه تاریکی و نقش موسی مواجه بودید؟

-در زمان خودش خیلی باز خوردهای خوبی از مردم گرفتم. یادم هست بعد از پخش این سریال یک سفر به مشهد مقدس داشتم و به دلیل استقبال و محبت مردم، در موقع زیارت یا حضور در جاهای مختلف، من و خانواده ام به مشکل خورده بودیم. از لحاظ کاری هم بعد از این کار نقش های منفی به من پیشنهاد شد و تجربه کردم، چون تا قبل از این سریال بیشتر کار طنز و کودک می کردم.

**همکاری با سعید سلطانی به عنوان کارگردان چگونه تجربه ای بود؟

-خیلی عالی، چون کارگردان صبور و کار بلدی است و خلاقیت بالایی در زمینه دکوپاژ و روایت قصه دارد. من با ایشان در چهار اثر همکاری داشتم که در تمام کارها به نوبه خودم دیده شدم و کارهای ایشان هم مخاطبان خاص خودش را داشته و دارد.

سعی می کنم شبکه های مختلف آی فیلم را تا آنجایی که فرصت می کنم ببینم. این شبکه برایم گذشته و خاطرات آن را یادآوری می کند. امیدوارم شبکه آی فیلم خودش تولید کار را شروع کند و برنامه های تکراری پخش نشود. البته تا جایی که می دانم این شبکه یک تولید داشته، منظورم کارهای بیشتر و موفق دیگر هست تا بتواند مخاطب خاص خودش را جذب کند.

**این روزها چه می کنید و مشغول چه کاری هستید؟

-ضبط برنامه کلبه عمو پوررنگ به اتمام رسید. تازگی ها هم ضبط سریال پرتقالی ها تمام شد و قرار هست به زودی از شبکه دو سیما پخش شود و برای ماه محرم هم با یک گروه صحبت شده که قرار هست چند روز آینده پیش تولیدش شروع شود و روی آنتن شبکه یک برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.