شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

استاد «علی نصیریان»:

سینما نسبت به دو سال گذشته تغییر و تحول فراوانی داشته باشد/این دو سال می‌توانست فرصت خوبی برای برنامه ریزی اصولی در سینما باشد

علی نصیریان در نشست خبری فیلم سینمایی «خورشید»

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «گاو» گفت: آنچه مسلم است که کیفیت آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر در استقبال مخاطبان بسیار تاثیرگذار است، حال باید منتظر ماند تا آثار این دوره از جشنواره که شنیده ام در میان آنها کارگردانان جوان زیادی حضور دارند اکران شود تا ببینیم که استقبال از این آثار چگونه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، علی نصیریان در گفت‌وگو با میزان، پیرامون برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: طبیعتا برگزاری جشنواره فیلم فجر طی ادوار مختلف خود ثابت کرده که مهمترین رویداد سینمایی در کشور است که برگزاری آن می‌تواند آینده سینمای کشور در سال پیش روی خود را به تصویر بکشد.

وی در همین رابطه ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم فجر همواره از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته است، به نحوی که برای حضور در این جشنواره برنامه ریزی می‌کنند، تماشای فیلم در جشنواره همواره جذابیت خاص خود را دارد، اینکه در یک زمان کوتاه بتوانید تعداد زیادی فیلم را ببیند از همان قدیم هم مخصوص جشنواره فیلم فجر بود.

بازیگر فیلم سینمایی «گاو» در همین راستا ادامه داد: امیدوارم جشنواره فیلم فجر امسال هم با استقبال خوب مخاطبان روبرو شود، البته نباید یادمان برود که هنوز کرونا وجود دارد و باید پروتکلهای بهداشتی را با دقت رعایت کنیم تا علاوه بر لذت بردن از تماشای فیلم مراقب سلامتی مان هم باشیم.

وی در همین رابطه ادامه داد: آنچه مسلم است که کیفیت آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر در استقبال مخاطبان بسیار تاثیرگذار است، حال باید منتظر ماند تا آثار این دوره از جشنواره که شنیده ام در میان آنها کارگردانان جوان زیادی حضور دارند اکران شود تا ببینیم که استقبال از این آثار چگونه خواهد بود.

بازیگر فیلم «مسخره باز» درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: فعلا مشغول کار خاصی نیستم، البته اگر اثر خوبی پیشنهاد شود آن را می پذیرم، اما نقش و فیلمنامه برایم بسیار مهم است، طبیعتا اگر کار خوبی پیشنهاد شود آن را خواهم پذیرفت، برای شخص من مهمترین عامل برای انتخاب یک اثر فیلمنامه است، اگر یک جوان هم فیلمنامه خوبی پیشنهاد دهد آن را خواهم پذیرفت.

نصیریان در همین رابطه خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده سینما نسبت به دو سال گذشته تغییر و تحول فراوانی داشته باشد، بالاخره این دو سال می‌توانست فرصت خوبی برای تامل و اندیشه بهتر برای برنامه ریزی اصولی در سینما باشد، امیدوارم بخش دولتی و همچنین سینماگران از این زمان استفاده کرده باشند و بتوانیم آینده درستی برای این هنر مجسم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.