یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

محمود مختاری؛

تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو درگذشت

محمود مختاری

سینماپرس: محمود مختاری تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو درگذشت.

به گزارش سینماپرس، محمود مختاری تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو، شب گذشته ۲۵ دی ماه پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

حسن نعمتی از پیشکسوتان و تهیه کنندگان ارشد رادیویی درباره زنده یاد مختاری به صبا گفت: من سال‌ها ایشان را در جلسات ارزیابی شبکه‌های رادیویی ملاقات می‌کردم. ایشان فرد خلاق، خوش اخلاق و بی‌ریا بودند.

وی افزود: با وجود اینکه نیم قرن تجربه کاری ایشان در رادیو ایشان را بازنشسته کرده بود، تا به آخرین سال‌های عمر خود در رادیو زحمت کشید و عاشق رادیو بود. تمام پیشکسوتان رادیو، عاشقانه رادیو را دوست دارند و این استمرار حضورشان به همین عشق برمی‌گردد.

سید محمدمهدی سدیفی از همکاران زنده یاد مختاری درباره فعالیت‌های مشترکشان در رادیو گفت: هر دوی ما تهیه کننده بودیم و مدت‌ها در برنامه «صبح خانواده» از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ یک روز در میان به عنوان تهیه کنندگی در برنامه حضور داشتیم. تاریخ دقیق همکاری‌مان را به این دلیل که سال‌ها از آن گذشته نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم در دهه ۶۰ رفاقت ما آغاز شد. از آنجا که در برنامه حضور هر دو ما لازم نبود در جلسات و برخی از برنامه‌ها با هم ملاقات داشتیم.

وی در پایان عنوان کرد: مختاری یک انسان واقعی بود در حال حاضر از شدت ناراحتی نمی‌توانم صحبت کنم تنها باید بگویم که یک انسان بدون هیچگونه عقده، حسد، ریا و پیچیدگی در کار را از دست داده ایم. مختاری یک انسان بسیار صاف، صادق و یک دوست بسیار صالح و یک همکار عزیز، مهربان و دوستداشتنی برای من بود که از دست دادم.

محمود مختاری سال‌ها در اداره کل نمایش و پس از آن در گروه اجتماعی شبکه های مختلف رادیو تهیه کننده بود که حاصل این سال‌ها کسب ۶ مقام برتر در حوزه تهیه‌کننده از رادیو بوده است.

او تهیه‌کننده برنامه‌های «کوچه باغ موسیقی»، «دلنوازان»، «قول و غزل» و «جهان سیاست» بود که ۴۴ سال با رادیو همکاری داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.