چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

همزمان با دوازدهمین دوره جشنواره پویانمایی؛

بخش تعاملی به «بازار ملی پویانمایی» اضافه شد

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

سینماپرس: هفتمین بازار ملی پویانمایی، همزمان با دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برگزار می‌شود و بخش تعاملی جدیدترین بخش این بازار است.

به گزارش سینماپرس، بخش تعاملی یکی از جدیدترین بخش‌های «بازار ملی پویانمایی» است که برای اولین بار در حوزه انیمیشن اجرایی خواهد شد. این بخش تمامی گروه‌ها، تیم‌ها، اشخاص حقیقی که در حوزه انیمیشن نوآوری، تولید، اختراع، مهندسی معکوس و تجهیزات فعالیت دارند دربرمی‌گیرد.

این بازار از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد. حضور در بازار تعاملی می‌تواند فرصتی مناسب برای معرفی افراد و شناساندن موقعیت حرفه‌ای آن‌ها به فعالان این حوزه در راستای تامین نیروی انسانی در بخش فنی و هنری باشد تا در ادامه مسیر منجر به ایجاد رابطه حرفه‌ای در این بستر شود.

تامین نیروی انسانی شرکت‌ها، تامین تجهیزات و تولیدکنندگان حوزه انیمیشن، ارتباط بدون واسطه با هنرمندان، کارگردانان و استودیوهای مطرح کشور، بستری بدون واسطه و مناسب برای ارتباط میان تولیدکننده و هنرمند با سرمایه‌گذار، ارایه و نمایش دستاوردهای داخلی حوزه انیمیشن با رویکرد نیازهای فنی و هنری از مهم‌ترین دلایل حضور در این رویداد تخصصی است.

باتوجه به شرایط کرونایی و محدودیت در ارایه فضا به هنرمندان، لازم است تا قبل از قطعی شدن حضور در بخش تعاملی، پیش ثبت‌نام انجام شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال اطلاعات خود شامل «نام و نام خانوادگی، شماره همراه، استان، رزومه کاری، حوزه فعالیت که شامل، ایده‌پردازی و فیلمنامه‌نویسی، موسیقی، صداگذاری و دوبله، تجهیزات، طراحی شخصیت و کانسپت، انیماتور، است، مجموعه عکس‌ها یا فیلم‌ها از نمونه کارهای اجرا شده یا در دست اجرا» به ایمیل بخش بازار به نشانی info۸@tehran-animafestival.ir و یا تماس با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۷۰ مراحل پیش ثبت‌نام را انجام دهند.

همچنین شماره واتس‌اپ ۰۹۰۱۳۷۳۲۴۱۳ نیز برای پیش‌ثبت‌نام اولیه آماده پاسخ‌گویی است. پس از اتمام این فرآیند و ارایه موارد ارسالی، در صورت پذیرفته شدن، ادامه مراحل حضور فرد در بخش بازار تعاملی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.