چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

از ۱۴ دی تا ۱۶دی ماه؛

اجرای نمایش خیابانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی

شهادت حضرت زهرا (س)

سینماپرس: شش نمایش خیابانی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه ۱۱ شهرداری تهران اجرا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ١١ و کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه «سردار دل‌ها» با عنوان «روایت بدرقه» در ۲ میدان و ۲ بوستان منطقه ۱۱ شهرداری تهران برگزار می‌شود.

براین اساس ۶ نمایش خیابانی «مدافع آخر» نوشته محمد قاسمی و کارگردانی احمد جعفری، «به دنبال خورشید» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری، «این و آن» نوشته و کارگردانی مهدی صالحیار، «زهی خیال باطل» به نویسندگی و کارگردانی سیدمهرداد کاووسی، «لالایی‌های ننه ایران برای فرزندانش» نوشته کیانوش احمدی و کارگردانی حسنا قبادی و «اونی که باید باشه نیست» به نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مهدی روزبهانی از سه‌شنبه ۱۴ دی ماه تا پنجشنبه ۱۶ دی ماه در حال اجرا هستند.

این نمایش‌ها ساعت ۱۰، ۱۱:۳۰، ۱۴:۳۰ و ۱۷ در پارک دانشجو، ساعت ۱۱ در میدان راه‌آهن، ساعت ۱۳ در میدان منیریه و ساعت ۱۵ در پارک دامپزشک در حال اجرا هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.