سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

بهروز افخمی؛

نسخه مورد تاییدم از «فرزند صبح» به نمایش درمی‌آید

بهروز افخمی

سینماپرس: بهروز افخمی تاکید کرد نسخه ای که از فیلم «فرزند صبح» در جشنواره عمار به نمایش درمی آید مورد تایید او است.

به گزارش سینماپرس، بهروز افخمی کارگردان فیلم سینمایی «فرزند صبح» که به زندگی امام خمینی (ره) در دوران کودکی و تا هفت‌سالگی می‌پردازد و بخشی از آن نیز به دستگیری حضرت امام در پانزده خرداد بازمی‌گردد، درباره نمایش فیلمش پس از سال ها در افتتاحیه جشنواره فیلم عمار و در پاسخ به پرسش خبرنگار سینمایی صبا مبنی بر اینکه کدام نسخه فیلم در این رویداد به نمایش در می آید، گفت: همان نسخه تدوین زنده یاد سیف الله داد؛ همان نسخه ای که می بایست از این فیلم به نمایش درمی آمد، در افتتاحیه جشنواره فیلم عمار اکران خواهد شد.

وی افزود: این همان نسخه ای است که در همه این سال ها تلاش کردند آن را از بین ببرند و ما هم به سختی توانستیم نگاتیوها را به دست آوریم.

این نویسنده و فیلمساز مطرح کشورمان در پایان با اشاره به اینکه این نسخه در سال های ۸۶ و ۸۷ تدوین شده است، توضیح داد: ما یک نسخه نهایی را صداگذاری کردیم و آنچه در عمار به نمایش درمی آید مورد تایید من است.

فیلم سینمایی «فرزند صبح» در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۹ به طور محدود به نمایش در آمد اما به سبب اختلاف‌نظرهایی میان عوامل فیلم، هیچ‌گاه اکران عمومی نشد. «فرزند صبح» به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف‌الدین ساخته شده است.

افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شنبه ۱۸ دی ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.