دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

ایوب آقاخانی مطرح کرد؛

«سه‌گانه پاریسی» همزمان با اجرای آنلاین روی صحنه می‌رود

نمایش سه‌گانه پاریسی

سینماپرس: نمایش سه گانه پاریسی به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی برای اولین بار در کشور همزمان با اجرای صحنه‌ای به صورت آنلاین میزبان مخاطبان از سراسر کشور است.

به گزارش سینماپرس، نمایش «سه گانه پاریسی» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روزهای ۱۳، ۱۴، ۱۶و ۱۷ دی‌ماه ساعت ۲۰ همزمان با اجرای صحنه‌ای برای اولین بار به صورت آنلاین و مجازی از سایت آپارات پخش می‌شود.

ایوب آقاخانی سرپرست و موسس گروه تئاتر پوشه در این باره عنوان کرد: نمی‌دانم این خدمت‌رسانی گروه پوشه به هموطنان تئاتردوست در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف چقدر موفق و مفید خواهد بود اما معتقدم با این کار مرزهای جدیدی را در مجازی کردن تئاتر زنده گشوده‌ایم که برای من و گروهم دستاوردی کلان محسوب می‌شود و امیدوارم جریان‌ساز باشد با توجه به اینکه در کشور هیچ سابقه‌ای برای این کار وجود ندارد و ما برای نخستین بار این تجربه را عملی می‌کنیم.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.aparat.com/event/۵۸۶۳ بلیت تماشای مجازی این نمایش را خریداری کنند.

«سه گانه پاریسی» جدیدترین کار گروه تئاتر پوشه به تهیه کنندگی مهدی سهرابی و جواد راهزانی است که تا ۱۷ دی‌ماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

ایوب آقاخانی و وحید نفر بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از مدیر تولید و مجری طرح: سجاد ‌قاطعی، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و منشی صحنه: مهرنوش ‌بیگ ‌زاده، طراح صحنه: سینا ‌ییلاق ‌بیگی، طراح لباس: ماهرخ ‌سلیمانی ‌پور، طراح نور: رضا ‌خضرایی، طراح گرافیک: سجاد ‌قاطعی، مدیر صحنه: محمد ‌حسن ‌درباغی ‌فرد، گروه تولید: امید شمس و عکاس: حسین گلستان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.