یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

مدیر شبکه رادیویی مطرح کرد؛

از نفوذ داخلی تا افول آمریکا سوژه «گفت‌وگو» شد

رادیو

سینماپرس: مدیر رادیو «گفت‌وگو» ویژه‌برنامه‌های این شبکه را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، رضا کوچک زاده مدیر رادیو گفت و گو از معطوف شدن برنامه‌های ثابت این شبکه در گروه‌های مختلف به مکتب حاج قاسم خبر داد و به مهر گفت: تبیین نقش آفرینی و تأثیرگذاری حاج قاسم بر موضوعات داخلی و خارجی، از محورهای این شبکه در این مناسبت است. در این ویژه برنامه‌ها، با حضور نخبگان به یافتن راهکارهایی برای حل مسائل مختلف، با الهام و الگوبرداری از مشی و مکتب شهید سلیمانی می‌پردازیم.

مقابله با پدیده نفوذ در گفتگوی سیاسی

وی ادامه داد: «گفت‌وگوی سیاسی» عنوان یکی از برنامه‌های ثابت رادیو گفت‌وگو است که با حضور نخبگان سیاسی و با هدف بررسی رویدادهای روز داخلی و خارجی در عرصه سیاست روی آنتن می‌رود که از ابتدای دی ماه، با رویکرد پرداختن به مکتب سلیمانی در حال پخش است. از جمله جدیدترین قسمت‌های برنامه‌های گفت‌وگوی سیاسی، ویژه این موضوع می‌توان به برنامه‌های روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دی اشاره کرد. این برنامه‌ها به ترتیب با موضوعات بررسی مکتب شهید سلیمانی و مقابله با پدیده نفوذ در ارکان کشور، تبیین مفهومی دیپلماسی عزتمند از دیدگاه شهید سلیمانی، بررسی نقش شهید سلیمانی در تقویت امنیت و اقتدار ملی، روی آنتن می‌رود.

کوچک زاده افزود: «رویداد» نیز یکی از مجله‌های خبری تحلیلی گروه سیاسی رادیو گفت‌وگو است که به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، به طور ویژه و با محوریت مکتب شهید سلیمانی پخش می‌شود. این برنامه نیز موضوعات ویژه تبیین و ترویج ادبیات حماسی، مکتب شهید سلیمانی و گفتمان سازی چند بعدی و تبیین الگوی نظامی گری را مرتبط با مکتب شهید سلیمانی در دستور کار خودش قرار داده است.

تاثیر سردار سلیمانی بر افول آمریکا

وی با اشاره به یک برنامه دیگر گفت: «بدون خط خوردگی» ۱۱ تا ۱۳ دی با موضوعات شهید سلیمانی و شکست تروریسم رسانه‌ای، شهید سلیمانی و مقابله با ناامنی‌های شرق کشور تبیین تاثیر مکتب شهید سلیمانی در افزایش بصیرت و دشمن شناسی و برنامه گفتگو محور امواج شبهه ۱۲ و ۱۴ دی با محور مکتب شهید سلیمانی و مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن و تبیین رسالت رسانه‌های جبهه مقاومت پخش خواهد شد. همچنین «خداحافظ آمریکا» نام برنامه دیگر گروه سیاسی است که ۱۶ دی به تأثیر شهید قاسم سلیمانی بر افول آمریکا به مخاطبان رادیو گفت‌وگو خواهد پرداخت. مسابقه «جهت اطلاع» طی دو قسمت در روزهای ۱۶ و ۲۳ دی با محوریت تأثیر شهید سلیمانی بر تقویت و تعمیق سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی و همچنین مکتب شهید سلیمانی و تبیین مفهومی مدیریت جهادی پخش می‌شود. برنامه «اقتصاد بدون مرز» نیز روز ۱۶ دی به مکتب شهید سلیمانی و تقویت اقتصاد ملل محور مقاومت خواهد پرداخت.

مدیر رادیو گفت‌وگو درباره برنامه‌های گروه دانش و اقتصاد این شبکه توضیح داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما به مناسبت روز سالگرد شهادت حاج قاسم بررسی نقش مدیریت جهادی در بحران‌های اقتصادی در آئینه مکتب شهید سلیمانی است که ۱۳ دی طی ویژه برنامه‌ای روی آنتن رادیو گفت‌وگو خواهد رفت. مکتب شهید سلیمانی و اقتصاد محور مقاومت با مشارکت دانشگاه عالی دفاع ملی نیز عنوان ویژه برنامه‌ای است که با حضور اساتید دانشگاه، برگزار و پخش می‌شود.

وی افزود: برنامه گفت‌وگوی علمی نیز در هفته بزرگداشت حاج قاسم به این موضوع منعطف می‌شود. نقد و بررسی نظام آموزشی و پرورشی کشور، موضوع ویژه این برنامه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم است. این برنامه با نگاه به مکتب شهید سلیمانی با حضور دکتر محسن سلطانی، مدرس سازمان هوا و فضای وزارت دفاع، حجت الاسلام سید مهدی رفیعی راد (پژوهشگر فرهنگی و مسئول کارگروه عدالت و مبارزه با فساد قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب) و حجت الاسلام فرهاد ملا امینی (مدرس دانشگاه و فعال فرهنگی) ۱۲ دی روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود.

لزوم تدوین برنامه‌های درسی با الگوگیری از مکتب حاج قاسم

کوچک زاده در بخش دیگر گفت: برنامه‌های آموزشی و درسی مورد نیاز در گام دوم انقلاب با الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی، موضوع یکی دیگر از برنامه‌های ویژه گفت‌وگوی علمی است. این برنامه نیز دوشنبه ۱۳ دی با حضور دکتر محسن سلطانی، مدرس سازمان هوا و فضای وزارت دفاع، حجت الاسلام دکتر سید مهدی رفیعی راد (پژوهشگر فرهنگی و مسئول کارگروه عدالت و مبارزه با فساد قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب) و دکتر ایراندخت فیاض (دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی) پخش خواهد شد.

مدیر رادیو گفت‌وگو در پایان به معرفی سایر ویژه برنامه‌های این شبکه در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و بیان کرد: «حکایت دلیران» از دیگر ویژه برنامه‌های رادیو گفت‌وگو به مناسبت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی است که تا ۱۵ دی هر شب ساعت ۲۴ به زندگی شهدای مقاومت می‌پردازد. «ساعت بیست و چهار و یک دقیقه» نیز از دیگر برنامه‌های تخصصی شبکه است که از ۱۰ تا ۱۵ دی ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی روی آنتن می‌رود. «ملک خاتم سلیمان» هم به بررسی ابعاد نظری و مدیریتی مکتب شهید سلیمانی خواهد پرداخت که این برنامه نیز ۱۱ تا ۱۳ دی از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

رادیو گفت و گو روی موج fm ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.