چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

گفتگوی سینماپرس با یک بازیگر؛

اسداللهی: از آنجا که خیلی فوتبالی هستم و در خانواده ای فوتبال دوست متولد شدم حس و حال بسیار خوبی برای بازی در «بیرو» دارم

صحرا اسداللهی

سینماپرس: صحرا اسداللهی بازیگر سینما که با فیلم سینمایی «بیرو» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: از آنجا که خیلی فوتبالی هستم و در خانواده ای فوتبال دوست متولد شدم حس و حال بسیار خوبی برای بازی در «بیرو» دارم چرا که این فیلم داستان زندگی علیرضا بیرانوند فوتبالیست محبوب ایرانی است و حس و حالم برای بازی در این فیلم با سایر فیلم ها و سریال هایی که در آن ها نقش آفرینی کردم تفاوت بسیاری دارد.

بازیگر فیلم های سینمایی «طبقه یک و نیم» و «آپاندیس» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در این فیلم نقش مادر علیرضا بیرانوند را بازی می کنم و همین مسأله با توجه به سن و سال من کمی عجیب است! بازی در نقش مادر علیرضا بیرانوند برایم چالش های زیادی داشت و آنچه خودم تصور می کنم این است که در حد توانم هرآنچه که می توانستم برای بهتر شدن کاراکتر و دیده شدن این نقش را انجام داده ام و در تمامی لحظاتی که در این فیلم نقش آفرینی می کردم حال بسیار خوبی داشتم.

وی در پاسخ به این سوأل که آیا فکر می کنید برای بازی در این نقش کاندید دریافت سیمرغ از جشنواره شوید اظهار داشت: هرچه بیشتر از زمان حضورم در سینما می گذرد بیشتر به این نتیجه می رسم که استانداردی در بازیگری وجود ندارد و همه چیز بنا بر سلایق اشخاص است از این رو قطعاً هیچ پیش بینی برای چگونگی برخورد هیأت محترم داوران با نقش ایفایی ام ندارم!

اسداللهی متذکر شد: آنچه مهم است اینکه من بارها در فیلم و سریال هایی کار کرده ام که بعداً از بازی در آن ها پشیمان شده ام چرا که آن نقش ها هیچ قرابت و سنخیتی با شخصیت خودم نداشتند اما از بازی در «بیرو» نه تنها پشیمان نیستم بلکه آن را نقطه عطفی در کارنامه کاری خود می دانم.

این سینماگر سپس در رابطه با کارگردان این اثر سینمایی گفت: مرتضی علی عباس میرزایی همواره به بازیگران و تیم خود آرامش می دهد؛ او برای این فیلم زحمات بسیاری کشید و من امیدوارم نتیجه دیده شدن تلاش ها و زحمات خود را به خوبی ببیند.

وی در پایان این گفتگو افزود: به هر صورت حضور در جشنواره فیلم فجر و هر جشنواره ای که در داخل کشور برگزار می شود همواره برای من حائز اهمیت بوده و هست! من علاوه بر کار بازیگری سال ها است به عنوان فیلمساز نیز فعالیت می کنم و همواره حضور در جشنواره های داخلی برایم ارجح تر از جشنواره های جهانی بوده و هست چرا که برای کشور خودم کار می کنم و حتی اگر ناداوری ها وجود داشته باشد باز می خواهم برای همین آب و خاک فعالیت کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.