دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

روی موج رادیو تهران؛

قرارهای شبانه با خدا و ائمه در «باغ فیض»

رادیو تهران

سینماپرس: برنامه جدید «باغ فیض» برنامه شبانگاهی رادیو تهران با محوریت قرارهای شبانه مخاطبان با خدا و ائمه اطهار(ع) از ساعت ۲۲ از این رادیو پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «باغ فیض» به تهیه‌کنندگی حسین جهانی با محوریت قرارهای شبانه شنوندگان با خدا و ائمه هر شب ساعت ۲۲ از رادیو تهران پخش می شود.

حسین جهانی تهیه کننده برنامه معارفی «باغ فیض» گفت: برنامه جدید «باغ فیض» برنامه رادیو تهران با محوریت قرارهای شبانه مخاطبان با خدای متعالی و ائمه اطهار(ع) است که سعی می شود هر شب از یکی از شهرها و امامزاده های مقدس کشور و استان تهران پخش شود.

او افزود: «باغ فیض» دری است گشوده به سوی معبود که مخاطبان بدون هرگونه کلیشه و واسطه با معبود خود راز و نیاز کنند. بخشی از این برنامه با عنوان «با خدا حرف بزن» طراحی شده است که گزارشگر یا خادم امامزاده ارتباط زنده مخاطبان و برنامه را در محیط معنوی حرم مقدسی که در آن هستند، برقرار می کند و مخاطبان حرف دل خود را با خدای خود می زنند.

این تهیه کننده رادیو خاطرنشان کرد: برنامه «باغ فیض» روزهای سه شنبه حتما توجه ویژه به زیارت جمکران و دعای توسل خواهد داشت و روزهای چهارشنبه همراه با زائران امامزاده صالح (ع) و شب های جمعه در کربلای معلی یا حرم سید الکریم در شهر ری روی آنتن می رود.

دلنوشته های مجری مولف برنامه جواد تشکری همراه با پخش تماس های صوتی، نغمه ها و نواها، مداحی و موسیقی های متناسب با فضای برنامه زینت بخش پیام ها و واگویه های مخاطبان خواهد بود.

برنامه «باغ فیض» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به سردبیری و اجرای جواد تشکری و تهیه کنندگی حسین جهانی از دوشنبه تا پایان هفته ساعت ۲۲ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.