یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

با رویکرد تحکیم بنیان خانواده؛

دورهمی یلدایی در «رادیو سلامت»

رادیو سلامت

سینماپرس: برنامه «خونه زندگی» با رویکرد تحکیم بنیان خانواده هر روز به غیر از روزهای جمعه از رادیو سلامت پخش می‌شود و روز دوشنبه ۲۹ آذر به موضوع یلدا می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «خونه زندگی» شامل بخش‌های نمایشی است و دوشنبه ۲۹ آذر ماه ساعت ۱۰:۳۰ به موضوع استقبال از یلدا و دورهمی بعد از ۲ سال می‌پردازد. دکتر بابامرادی روانشناس در این برنامه حضور دارد و در این باره صحبت می‌کند.

برنامه «خونه زندگی» با ساختار نمایشی و با رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی و با هدف تحکیم بنیان خانواده و با محوریت موضوعی آموزش مهارت‌های زندگی، همسرداری، فرزندپروری، مدیریت اقتصاد خانواده و فرزندآوری به صورت زنده هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ تهیه و پخش می‌شود.

در این برنامه سعیده فرضی، محیا اسناوندی، مسعود خواجه‌وند و محمد مهدی اوحدی بخش‌های نمایشی را اجرا خواهند کرد. در این نمایش فرضی و خواجه‌وند نقش پدر و مادر و اسناوندی و اوحدی نقش دختر و پسر خانواده را بازی می‌کنند.

برنامه «خونه زندگی» از گروه خانواده رادیو سلامت با اهتمام به نمایش هویت یک خانواده ایرانی اسلامی و مدیریت پیام‌های صحیح و کارشناسی شده در حوزه ارتباطات و خانواده به دنبال رسیدن به نیازهای واقعی مردم است تا آن را به زبان ساده بدون تکلف و به دور از شعارزدگی به مخاطب ارائه کند.

در خیلی از آیتم‌های برنامه مخاطبان نقش کلیدی داشته و خودشان بخش‌هایی از برنامه را پیش می‌برند مثل بخش آشپزی، نکات خانه‌داری، معرفی کتاب و کتاب‌خوانی. برنامه «خونه زندگی» به تهیه‌کنندگی سارا شریفی و مسعود حسنی پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.