یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

روی موج رادیو صبا؛

برنامه «صباهنگ» میزبان علیرضا روزگار می‌شود

رادیو صبا

سینماپرس: علیرضا روزگار درباره عنوان کردن اسمش در اول آهنگ هایش در گفتگو با رادیو صبا توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، برنامه موسیقی محور صباهنگ در بخش مهمان ویژه روز شنبه ۲۷ آذر میزبان علیرضا روزگار خواننده کشورمان شد.

روزگار در مورد علاقه اش به موسیقی گفت: از دوران کودکی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بودم و از هر فرصتی برای خواندن استفاده می کردم ولی با ورود به دانشگاه به صورت حرفه ای موسیقی را دنبال کردم.

وی درباره حمایت خانواده در حرفه‌ای موسیقی بیان کرد: خانواده ها به علت عدم امنیت شغلی در موسیقی همیشه نگران فرزندانشان و آینده شان می‌شوند، اما ورود من به عرصه موسیقی باعث شد برادرم نیز به کار علاقمند شود، وی مدتی تنظیم کنندگی و آهنگسازی کارهای مرا بر عهده داشت.

علیرضا روزگار درباره عنوان کردن نامش در مقدمه آهنگ های خود توضیح داد: آدم صبوری نیستم دوست داشتم قبل از اینکه مردم به دنبال اسم من بگردند خودم را معرفی کنم. همین باعث شد مردم نام مرا در خاطر داشته باشند و برای گوششان آشنا باشد حتی اگر ترانه هایم را نشنیده باشند.

در پایان علیرضا روزگار اراده را مهمترین عامل موفقیت دانست و گفت: خواستن توانستن است اگر هر فردی اراده لازم برای یک کار را داشته باشد می تواند به موفقیت برسد حتی با کمبود امکانات مواجه باشد.

برنامه «صباهنگ» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی سجاد کلبانی نژاد و اجرای فریباباقری راهی آنتن صبا می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.