یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

در شب یلدا؛

«به شیرینی شب» روی آنتن رادیو صبا می‌رود

شب یلدا

سینماپرس: ویژه‌برنامه «به شیرینی شب» ۳۰ آذرماه به مناسبت شب یلدا از رادیو صبا پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، رادیو صبا با ویژه‌برنامه «به شیرینی شب» ۳۰ آذرماه به مناسبت شب یلدا از ساعت ۲۰ به مدت ۴ ساعت روانه آنتن رادیو می‌شود.

مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه گفت: ویژه برنامه «به شیرینی شب» با بخش های متنوع مسابقه تلفنی، فال حافظ، نمایش، گزارش های مردمی و اجرای موسیقی زنده شب یلدا را در کنار مهمان‌های ویژه جشن می‌گیرد.

او ادامه داد: برای مهمان های برنامه یک مسابقه زنده طراحی شده است که در آن مهمان ها در یک موقعیت طنزی که برای آنها تعریف شده است، قرار می گیرند و پاسخگوی سوالات مسابقه می شوند.

تهیه کننده برنامه اظهار کرد: در بخش «فال حافظ» امیرحسین مدرس برای شنوندگان اشعار حافظ را می خواند، در بخش «موسیقی زنده» گروه هامان به سرپرستی آشور مرادیان به صورت زنده به اجرای موسیقی های شاد می‌پردازند. همچنین حامد تهرانی بازیگر و فریاد خواجوی خواننده مهمان برنامه خواهند بود.

وی در پایان عنوان کرد: در این برنامه با پخش گزارش های مردمی به هفت شهر ایران سرمی‌زنیم و به بیان آداب و رسوم ویژه شب یلدا در شهرهای گوناگون کشور می پردازیم.

ویژه برنامه «به شیرینی شب» با اجرای مهبدقناعت پیشه و امیر عضد و همکاری شیما شیرازی به عنوان گزارشگر، فاطمه حمدللهی و نسترن کیانی به عنوان نویسنده، یاسر کتاییان مسئول ارتباطات، ناهید صلح جو مسئول هماهنگی و به تهیه کنندگی مژگان فرزین تقدیم مخاطبان می شود.

شنوندگان می توانند سه‌شنبه شب ۳۰ آذر ماه از ساعت ۲۰ همراه رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵٫۵ مگاهرتز باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.