چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

مهدی فرجی خبر داد؛

همکاری و همراهی پلیس با کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری

مهدی فرجی در مراسم اختتامیه دومین رویداد فیلم‌کوتاه‌ «تصویر دهم»

سینماپرس: در پی دیدار سردار حاجیان معاون اجتماعی ناجا با برنامه سازان و تهیه کنندگان سینما و تلویزیون، مهدی فرجی از همکاری و همراهی پلیس با کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری خبر داد.

به گزارش سینماپرس، در دیدار تهیه کنندگان و برنامه سازان سینما و تلویزیون با سردار حاجیان معاون اجتماعی ناجا، مهدی فرجی رئیس هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه‌های دیداری، سعید ابوطالب عضو هیئت مدیره، امیر خرم‌شاهی قائم مقام و مدیر اجرایی کانون و سید امیر پروین حسینی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان فیلم و برنامه‌های تصویری حضور داشتند.

مهدی فرجی رئیس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه‌های دیداری در خصوص دیدار با سردار حاجیان معاون اجتماعی ناجا گفت: جلسه بسیار مفیدی را پشت سر گذاشتیم و می‌توان گفت افق جدیدی در تولیدات پلیسی طی این نشست مطرح شد و جالب این که سردار حاجیان نیز با رویکرد مثبت نگاه ویژه‌ای به همکاری با تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان در حوزه آثار پلیسی داشت و اتفاقا مباحثی که از سوی ایشان مطرح شد می‌تواند در ادامه این همکاری و همراهی به رشد کیفی و کمی تولیدات در عرصه آثار پلیسی که طبیعتا جزء ژانرهای پرمخاطب در همه دنیا محسوب می‌شود بیانجامد.

مهدی فرجی افزود: افراد حاضر در جلسه که عموما از برنامه سازان و تهیه کنندگان رسانه بودند مطالب مهمی در خصوص ساخت آثار در این ژانر اشاره کردند و حتی درخواست‌هایی در این زمینه داشتند که با نگاه مساعد معاون محترم اجتماعی ناجا مواجه شد دیدگاه کلی او بسیار همسو با تهیه کنندگان بود و حتی مقرر شد این جلسات به شکل فصلی برگزار شود تا با تعامل بیشتر به سمت تولیدات غنی‌تر و قوی‌تری در بحث آثار پلیسی برویم.

رئیس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه‌های دیداری گفت: این کانون با ۴۰۰ عضو فعال که عموما از تهیه کنندگان با سابقه و کار بلد محسوب می‌شوند قطعا ظرفیتی است که نیروی انتظامی می‌تواند برای به تصویر کشیدن اقدامات، فعالیت‌ها و ماموریت‌های خطیر خود که عموما بر اساس ایجاد امنیت و آرامش برای مردم کشور است سود ببرد. طبیعتا در این تعامل دو سویه بین ما و ناجا همکاران من در این کانون می‌توانند در گونه‌های مختلف برنامه‌سازی از سریال‌ها و تولیدات دیگر رسانه‌ای با معاونت اجتماعی ناجا همراه باشند و در حقیقت این گنجینه موقعیتی است تا نیروی انتظامی نیز با خیال راحت کارش را به دست کاربلدان و باتجربه‌های برنامه‌سازی بسپارد.

فرجی در پایان گفت: ما حصل جلسه بسیار مفید و موثر بود و تصورم بر این است که این دست جلسات میان کانون تهیه کنندگان رسانه‌های دیداری و ارگان های مختلف می‌تواند فصل مشترکی باشد برای رسیدن به همکاری‌ها و همراهی‌های قابل قبول در آینده که بی‌شک محصول آن با استاندارد بالا می‌تواند در اختیار مخاطبان انواع مدیوم در رسانه‌های مختلف باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.