چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

آتش تقی‌پور مطرح کرد؛

«موج اول» باید زودتر از اینها ساخته می‌شد/ یادی از سیامک اطلسی و علی سلیمانی

آتش تقی پور در عوامل فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در موزه سینما

سینماپرس: آتش تقی پور که این شب ها سریال «موج اول» با بازی او روی آنتن است تاکید کرد این اثر با موضوع کرونا باید خیلی زودتر ساخته و پخش می‌شد.

به گزارش سینماپرس، آتش تقی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون، به صبا گفت: هم اکنون مشغول بازی در فصل اول سریال «موج اول» (با نام قبلی اپیدمی) هستم که پخش آن نیز به صورت همزمان با تصویربرداری ادامه دارد. همچنین قرار است در فصل دوم این مجموعه نیز که بلافاصله بعد از پایان فصل نخست، آغاز شود، بازی داشته باشم.

وی افزود: به طور همزمان با سریال «موج اول» شبکه سه سیما هم اکنون در سریال «هزار افسون» ساخته سعید عباسی نیز حضور دارم که این مجموعه برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. در ضمن در سریال «آهوی من مارال» نیز مشغول بازی بودم که این کار متاسفانه به دلایل مالی، تولیدش متوقف شده است.

تقی‌پور در پاسخ به اینکه آیا برای حضور در کار جدیدی قرارداد امضا کرده است، گفت: قرار است به زودی برای حضور در یک سریال قرارداد امضا کنم، اما هنوز بازی ام در این کار قطعی نشده تا بخواهم اطلاعات آن را رسانه‌ای کنم.

این بازیگر پیشکسوت با اشاره به اینکه هر فصل از سریال «موج اول» را یک کارگردان جلوی دوربین می‌برد، توضیح داد: درباره سریال «موج اول» باید بگویم این مجموعه باید بسیار زودتر از امروز ساخته و پخش می‌شد چون به واسطه این قبیل کارها می‌شود اطلاعات مردم را در مواجهه با کرونا بالا برد، اما امروز که همه واکسینه شده‌اند و به نوعی بیماری رو به افول است ساخت این کار شاید کارکرد کامل نداشته باشد.

تقی‌پور درباره چرایی تاخیر در ساخت فیلم و سریال‌هایی درباره کرونا چنین عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از مواقع ما مشکلات و مسائل را جدی نمی‌گیریم یا آن را باور نمی‌کنیم. درباره کرونا نیز این آسیب وجود دارد یعنی عده‌ای حاضر نبودند قبول کنند این اپیدمی تا به این اندازه خطرناک و کشنده است! حتما باید عده بسیاری جان خود را از دست می‌دادند تا آنها به فکر ساخت کارهای نمایشی در این حوزه بیفتند.

وی در انتهای سخنانش یاد و خاطره سیامک اطلسی و علی سلیمانی را گرامی داشت و تصریح کرد: بسیار اندوهگینم که این دو هنرمند عزیز را در این سریال از دست دادیم. آنها قربانی این بیماری منحوس شدند ولی یاد آنها همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.