سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

در یازدهمین دوره؛

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه و عکس «امید» منتشر شد

جشنواره فیلم کوتاه و عکس امید

سینماپرس: فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی «امید» از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس «امید» با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از دانشجویان خلاق و مستعد در زمینه فیلم کوتاه و عکس، تشویق و الگوسازی دانشجویان در راستای واکنش‌گرایی نسبت به چالش‌های موجود در جامعه و دوری از انفعال به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و کمک به تولید محتوای فرهنگی، آموزشی و ترویجی برگزار می‌شود.

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره علاوه بر موضوع آزاد، شامل «آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد»، «گردشگری و توسعه پایدار» و «تهران؛ پایتخت ایران» می‌شود.

همچنین طبق فراخوان دوره یازدهم جشنواره امید؛ فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و عکس فیلم از بخش‌های مسابقه رقابتی این جشنواره اعلام شده‌اند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی «امید»، ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و نمایش فیلم‌های منتخب، نمایشگاه عکس‌های منتخب و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به سایت رسمی جشنواره مراجعه کنند.

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی «امید» به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.