سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

کاظم هژیرآزاد مطرح کرد؛

حدود ۲ ماه است درگیر «بی‌نشان» هستم

کاظم هژیرآزاد

سینماپرس: کاظم هژیرآزاد از حضورش در سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و در نقش یک معلم بازنشسته سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، کاظم هژیرآزاد که این روزها در سریال «بی نشان» به کارگردانی راما قویدل به ایفای نقش می‌پردازد به مهر گفت: قبلاً هم با راما قویدل در سریال «ایلدا» کار کرده بودم و تجربه خوبی داشتیم که به خاطر آن حدود یک سال در لرستان بودیم.

وی درباره نظرش نسبت به فیلمنامه این سریال عنوان کرد: ما کار می‌کنیم و سریال باید عرضه شود تا در خروجی آن متوجه شویم کم و کیف اثر چگونه بوده است. به هر حال نویسنده فیلمنامه را می‌نویسد و کارگردان سعی دارد هم مخاطب را در نظر بگیرد و هم جنبه‌های فرهنگی را و در نهایت اثری رضایتبخش تحویل دهد.

این بازیگر اضافه کرد: گاهی وقتی فیلم و سریال ساخته می‌شود، سازندگان تازه بعد از پخش متوجه می‌شوند آنچه فکر می‌کردند نیست. مهم این است که سریال کشش و جذابیت داشته باشد و تماشاگر را با خود همراه کند.

هژیرآزاد درباره حضورش در «بی‌نشان» توضیح داد: در حال حاضر حدود ۲ ماه است که درگیر این سریال هستم. در این سریال نقش پدر تنهایی را دارم که دبیر دبیرستان بوده و بازنشسته شده است، همسر او هم فوت کرده است و حالا دغدغه‌ای نسبت به دخترش دارد.

وی درباره تم این قصه نیز گفت: این مجموعه یک سریال اجتماعی با مسائل اقتصادی و معیشتی است که جامعه درگیر آن است.

این بازیگر در ادامه با اشاره به فوت پسرش و فعالیت در حوزه سریال بیان کرد: خدا را شکر هم همسرم مقاوم است و هم خودم سعی می‌کنم محکم بمانیم. به هر حال زندگی باید ادامه پیدا کند. اما همچنان حسرت داریم که کاش پسرم واکسن زده بود متاسفانه نوبتش نرسیده بود که بتواند واکسن بزند.

وی در پاسخ به اینکه ترجیح می‌دهد به دلیل دستمزدهای شبکه خانگی در این مدیوم بیشتر حضور پیدا کند یا خیر؟ عنوان کرد: میزان دستمزدها برای من خیلی فرقی نداشته است مثلاً دستمزدم در «زخم کاری» با سریال‌های تلویزیونی خیلی متفاوت نبود.

این بازیگر در پایان درباره تفاوت مخاطب این دو گفت: مخاطب شبکه خانگی چون پول می‌پردازد فعال‌تر است و بیشتر بازخورد می‌دهد. برای زخم کاری به من خیلی بازخورد می‌دادند هرچند من کار مهمی نکرده بودم و شاید سناریو و کارگردانی مهمتر بود و من تئاترهای سنگین‌تر از این هم بازی کرده بودم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.