دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

در شهرستان پیشوا برگزار شد؛

اجرای نمایش‌های تئاتر خیابانی فصل‌واره «ایثار» شهرستان‌های تهران

ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

سینماپرس: بخش تئاتر خیابانی فصل‌واره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» با میزبانی شهرستان‌های پیشوا، قرچک و ورامین برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، بخش تئاتر خیابانی جشنواره فرهنگی و هنری ایثار شهرستان‌های استان تهران در شهرستان پیشوا با حضور محمد لارتی رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، شاهین عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی و طاهره تبیریی رئیس اداره اسناد، انتشارات و هنری شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

طاهره تبیریی دبیر اجرایی فصل‌واره، رئیس اداره اسناد، انتشارات و هنری بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: نمایش‌های خیابانی «نگهبان آب» به کارگردانی مهدی روزبهانی، «نام‌دار» به کارگردانی اکبر قهرمانی، «وزیر شهید» به کارگردانی آرش رضایی، «شوسه» به کارگردانی احمد جعفری، «آباخون» به کارگردانی مجید علم ‌بیگی، «قاصد» به کارگردانی مارال ایزدبخش، «غلام‌ امام رضا» به کارگردانی آدینه رحیم نژاد و «حباب زیر آب» به کارگردانی جلال حسنوند در محل مزار شهدای گمنام شهرستان پیشوا به اجرا پرداختند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این اجراها با استقبال مردم روبه شد و با حفظ رعایت فاصله اجتمایی و پروتکل ها مردم به دیدن این نمایش ها نشستند. این نمایش ها در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر در شهرستان‌های پیشوا، قرچک و ورامین به اجرا پرداختند.

نسیم ادبی، امیرحسین شفیعی و وحید لک داوران بخش مسابقه تئاتر خیابانی این جشنواره بودند.

بخش تئاتر خیانی نخستین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار شهرستان های استان تهران در روز های ۲۰ و ۲۱ آذر در سه شهرستان پیشوا، قرچک و ورامین برگزار شد.

همچنین اختتامیه این فصل‌واره ۲۳ آذر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.