یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

روی آنتن شبکه یک؛

شب یلدای امسال با اجرای زوج مجری

شب یلدا

سینماپرس: زوج نیما کرمی و همسرش زینب زارع اجرای ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک را بر عهده دارند.

به گزارش سینماپرس، علی ضیا این سال‌ها مجری ثابت شبکه یک بوده و اجرای ویژه برنامه‌های مهم شبکه مثل یلدا و تحویل سال را بر عهده داشته است. با این حال او سال گذشته بعد از چند سال ویژه برنامه یلدای شبکه را اجرا نکرد و عوامل «دستپخت» این ویژه برنامه را بر عهده داشتند، امسال هم مدتی در فضای مجازی و اینستاگرام به اجرا و گفتگو پرداخت و هنوز برنامه‌ای برای اجرا در تلویزیون ندارد.

اجرای ویژه برنامه یلدای شبکه یک را امسال نیما کرمی و همسرش بر عهده دارند که در برخی مناسبت‌های مذهبی با یکدیگر به اجرا پرداخته‌اند.

نیما کرمی در توضیح اجرای این ویژه برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک را با محور خانواده و به نام «درجه یک» بر عهده دارم که داریوش دلیری تهیه‌کننده آن است.

وی درباره اینکه این ویژه برنامه چند روز خواهد بود، گفت: هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما حتماً شب سه شنبه که شب یلداست برنامه داریم و احتمالاً از ساعت ۱۰ شب به بعد شروع خواهد شد.

کرمی درباره اینکه چه وجه تمایزی با دیگر برنامه‌های شبکه‌های دیگر خواهند داشت تا صرفاً به دعوت از سلبریتی ها منتهی نشود گفت: ذات شب یلدا و مهمونی و دورهمی است انچه که شبکه یک در نظر دارد متفاوت از این است که فقط خواننده و بازیگر بیاوریم، ما هم خودمان خانواده هستیم و هم مهمانانمان خانوادگی خواهند بود.

وی در پاسخ به اینکه خودش چه مدل از برنامه سازی را در این دوره می‌پسندد، عنوان کرد: طبعاً با مدیریت جدید صداوسیما هر چقدر هم افزایی بیشتر باشد و هرچه آدم‌های بیشتری در رسانه ملی حضور داشته باشند می‌شود شب یلدای پر و پیمان تری داشته باشیم.

این مجری تلویزیون گفت: باید رسانه را قدرتمند کنیم که مثل اسمش که رسانه ملی است از همه آدم‌ها و اقشار حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.