چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد؛

روزبهانی : با مدیران تولید حرفه ای سینما دوستی قدیمی دارم

محسن روزبهانی مدیر جلوه های ویژه بصری

سینماپرس: محسن روزبهانی مدیرجلوه های ویژه با سابقه سینما در گفتگو با سینماپرس گفت: مدیران تولید حرفه ای سینما دوستان قدیمی بنده هستند و با بسیاری فعالیت مشترک داشته ام.

محسن روزبهانی در این زمینه افزود: جمله ای که در مصاحبه منتشر شده بنده با سینماپرس درج شده بود مربوط به برخی افراد معلوم الحال خارج از صنف است که به تازگی به این جرگه پیوسته اند و در واقع این نام را یدک می کشند. این افراد با سوء استفاده از فضای سخت اقتصادی سینما، در به کار گیری عوامل دنبال منافع غیر منطقی هستند.
وی در ادامه افزود: قطعا مدیران تولید حرفه ای و با سابقه سینما از این موضوع به دور بوده و خود ایشان نیز منتقد چنین رفتارهایی هستند و بدیهی است منظور بنده به هیچ عنوان این طیف از فعالان حرفه ای سینما نبوده و به نظر می رسد انجمن مدیران تولید باید به هرطریقی شده جلوی این افراد را که باعث بدنامی صنف می شوند، بگیرند.

به گزارش سینماپرس دوشنبه ۱۵ آذرماه گفتگویی از محسن روزبهانی در سینماپرس منتشر شد که در آن مشکلات شدید اقتصادی سینماگران و لزوم ورود مسئولان در این زمینه مورد تاکید قرار گرفت. در این مصاحبه جمله ای باعث کدورت مدیران تولید حرفه ای شد که در این زمینه توضیحات تکمیلی این سینماگر برجسته ارایه گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.