چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

با محوریت مطالبه‌گری؛

«نقطه جوش» برنامه جدید رادیو تهران

رادیو تهران

سینماپرس: برنامه جدید «نقطه جوش» از رادیو تهران پیگیر سررسید وعده ها و مطالبه‌گر پشت پرده رویدادها و اخبار است.

به گزارش سینماپرس، سمانه گلک نویسنده و تهیه کننده برنامه جدید «نقطه جوش» با اعلام این که در این برنامه پیگیر سررسید وعده ها خواهند بود، گفت: برنامه «نقطه جوش» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که جمعه ها ساعت ۱۹ تا ۲۰ از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

او ادامه داد: در «نقطه جوش» پرسش های معمولی، برای مسئولان غیرمعمولی و مردم معمولی داریم که باید با توجه به موضوع، مسئول مربوطه پاسخ پرسش های ما را بدهد. طرح پرسش های روز متناسب با اتفاقاتی که از سه شنبه هفته قبل تا سه شنبه هفته بعد رخ داده است. در مرحله نخست مهمان برنامه باید بتواند جواب های منطقی به پرسش های ما بدهد و ما را از برنامه های آتی خود برای اصلاح مساله پیش آمده مطلع کند.

گلک متذکر شد: پرسش ها را با مشارکت مردمی طی یک هفته در صفحه اجتماعی شبکه رادیویی تهران طراحی خواهیم کرد. در برنامه «نقطه جوش» ما پیگیر سررسید وعده ها از مسئولان خواهیم بود و از مسئول مربوطه سررسید وعده ها را در تاریخ مقرر جویا می شویم.

تهیه کننده برنامه گفت: در «نقطه جوش» سعی داریم مطالبه گر جدی باشیم و مطالبه گری صحیح را در چهارچوب و اخلاق رسانه نشان دهیم و صدای مردم باشیم.

گلک با اشاره به ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این برنامه اعنوان کرد: مطالبه گری صحیح، تشویق مسئولان به بالا بردن سطح تحمل و پیگیر بودن در مسئولیت از ضروریات تهیه این برنامه است و ما در این برنامه درصدد هستیم تا مسئولانه، مطالبه گر باشیم.

از آیتم های این برنامه می توان به میکروفن مخفی، در تهران چه خبر، واکنش در شبکه های اجتماعی، قرار داشتیم چی شد، پیگیری وعده های مسئولان و گزارش و… اشاره کرد.

محمدحسین هاشمی گوینده، محمد صادق شایان هماهنگی، مهدی اسماعیلی گزارشگر و سینا محمدحسن آیتم ساز و… از عواملی هستند که با این برنامه رادیویی همکاری می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.