یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

با پایان بازسازی ماشینری و پرده‌ها؛

«تالار هنر» آغاز به کار می‌کند

تالار هنر

سینماپرس: مدیر تالار هنر با اشاره به اینکه مرحله دوم بازسازی تالار هنر به پایان رسید، اعلام کرد این سالن تئاتری از روز چهارشنبه ۱۰ آذر با میزبانی از نمایش «هدیه سحرآمیز» فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، حسین مؤذن مدیر تالار هنر که طی ماه گذشته به دلیل انجام بازسازی در برخی بخش‌های تالار تعطیل بود، درباره وضعیت بازسازی تالار هنر به مهر گفت: مرحله اول بازسازی تالار هنر پیش‌تر انجام شده بود و طی آن اتاق‌های گریم و سرویس‌های بهداشتی بازسازی شدند. در مرحله دوم بازسازی که اخیراً انجام شد سیستم ماشینری صحنه و پرده‌ها بازسازی و پرده‌ها برقی شدند. همچنین در این مرحله بالابرهای صحنه نیز برقی شدند و لابی و راهروهای تالار نیز رنگ‌آمیزی شد.

وی یادآور شد: هنوز هم بخش‌های دیگری از تالار هنر نیاز به بازسازی دارد که با قول مساعدی که مدیرکل هنرهای نمایشی برای تأمین هزینه‌های مورد نیاز در این خصوص داده و پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم در مقاطع زمانی دیگر این بازسازی‌ها هم انجام خواهند شد.

مؤذن درباره زمان از سرگیری فعالیت تالار هنر با توجه به پایان مرحله دوم بازسازی این سالن، گفت: تالار هنر از روز چهارشنبه ۱۰ آذر با میزبانی از نمایش «هدیه سحرآمیز» به کارگردانی مهدی خجستگی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

مدیر تالار هنر در پایان سخنان خود درباره اینکه آیا تالار هنر تنها میزبان یک اثر نمایشی خواهد بود یا ۲ نمایش به صورت همزمان در تالار اجرا خواهند داشت، تأکید کرد: هنوز محدودیت‌های کرونایی در تئاتر برداشته نشده و باید از ۵۰ درصد ظرفیت سالن استفاده شود و در ضمن در لابی تالار هنر فاصله‌گذاری اجتماعی در نظر گرفته شود. به همین خاطر فعلاً میزبان یک اثر نمایشی هستیم و وقتی محدودیت‌ها برداشته شود میزبان همزمان ۲ اثر نمایشی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.