چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

صادق داوری‌فر مطرح کرد:

تغییر و تحول سبک زندگی به روایت «اختیاریه» در رادیو تهران

رادیو تهران

سینماپرس: مستند «اختیاریه» شنبه تا چهارشنبه ها در رادیو تهران به تغییر و تحول سبک زندگی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، صادق داوری‌فر یکی از تهیه کننده‌های مستند «اختیاریه» که شنبه تا چهارشنبه با رادیو تهران به تغییر و تحول زندگی می‌پردازد، ضمن اعلام پخش این برنامه جدید گفت: این مستند کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به همت چندین برنامه ساز شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۸:۳۰ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

این تهیه کننده رادیو درباره برنامه «اختیاریه» افزود: اختیار زندگی هر کس دست خودش است تا رو به توسعه و پیشرفت باشد یا درجا بزند و حتی رو به قهقرا برود. در مجموعه مستند «اختیاریه» با سبک زندگی آدم هایی که اغلب تغییر و تحولی در زندگی شان داشته‌اند آشنا می شویم. البته گاهی هم سری به افرادی که درجا می زنند یا روش و منشی برای پیشرفت ندارند، می زنیم تا مخاطب در قیاس با سوژه به اختیار زندگی خودش فکر کند.

تهیه کننده مستند «اختیاریه» مطرح کرد: توسعه و گسترش شبکه های اجتماعی و سرعت زندگی گاهی باعث می شود که سردرگم باشیم و نتوانیم در دنیای تنوع و سرعت مسیر درستی برای زندگی مان پیدا کنیم. این مجموعه مستند می تواند چراغ راهی باشد برای این طیف از جامعه که مسیر مشخص و درستی برای خود انتخاب نکرده اند یا راه را اشتباه می روند. قطعا مطرح ساختن موفقیت های آدم های معمولی امید و انگیزه را در جامعه توسعه خواهد داد.

او با بیان اینکه ایجاد انگیزه و امید برای بهتر زندگی کردن یکی از اهداف اصلی این برنامه است، خاطر نشان کرد: مهمترین هدف این برنامه افزایش امید به زندگی بهتر و انگیزه برای دست یافتن به رویاها و آرزوهاست از دیگر اهداف می‌توان به سرگرمی و معرفی سبک و سلیقه های مختلف در زندگی اشاره کرد.

صادق داوری فر در پایان یادآور شد: در مستند «اختیاریه» ما از مصاحبه، گزارش، روایت و موسیقی استفاده خواهیم کرد.

عوامل این برنامه متشکل از مستندسازانی هستند که هر یک به نوبه خود سوژه بکر و تازه ای را ارایه می‌دهند.

مهدی اسماعیلی، مینا نیکانیک، اعظم ابراهیمی و ساناز باقری در این مجموعه همراه مخاطبان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.