سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به مدت هفت‌ساعت؛

بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از بنیاد «روایت فتح»

بنیاد فرهنگی روایت فتح

سینماپرس: سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بنیاد فرهنگی «روایت فتح» از این مجموعه فرهنگی به مدت هفت ساعت بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بنیاد فرهنگی «روایت فتح» از بخش‌های مختلف این بنیاد و انجمن‌ها تابعه بازدید کرد. در این دیدار که به مدت هفت ساعت طول کشید سیدمحمد یاشار نادری رییس بنیاد و جمعی از مدیران ستادی و انجمن‌ها نیز وی را همراهی می‌کردند.

سردار فدوی در ابتدای ورود و ضمن خیرمقدم از سوی مدیران شاهد اجرای نمایش میدانی با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و سپس به همراه سیدمحمد یاشار نادری از آرشیو و گنجینه گروه مستند «روایت فتح»، انتشارات «روایت فتح» و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بازدید و سپس با حضور در سالن شهید آوینی با مدیران این بنیاد جلسه برگزار کرد.

در این جلسه نادری به عملکرد بنیاد فرهنگی «روایت فتح» طی ۲ سال گذشته پرداخت و با ارائه گزارش از روند تولیدات و محصولات و رویدادهای برگزار شده به تولید سند اعتلای آثار فرهنگی هنری انقلاب و دفاع مقدس توسط بنیاد فرهنگی «روایت فتح» اشاره کرد.

سپس مجتبی کوچکی قائم‌مقام بنیاد فرهنگی «روایت فتح» و مدیران انجمن‌های ۶ ‌گانه نیز به ارائه گزارش درباره فعالیت‌های بنیاد و انجمن‌های تخصصی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.