دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

استاد «علی نصیریان»:

برای من نتیجه و کیفیت یک اثر با اهمیت است نه چیز دیگری

علی نصیریان در نشست خبری فیلم سینمایی «خورشید»

سینماپرس: استاد بازیگری و پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: امسال تنها در یک فیلم سینمایی به نام «روشنایی» به ایفای نقش پرداختم که نمی‌خواهم پیرامون مضمون و شخصیتی که به ایفای آن پرداختم صحبتی کنم تا وقتی که اکران شود.

به گزارش سینماپرس، علی نصیریان در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول هیچ کاری نه در سینما و نه در تلویزیون نیستم و بیشتر وقتم را در خانه سپری می‌کنم.

وی پیرامون بازی خود در یک فیلم سینمایی بیان کرد: امسال تنها در فیلم سینمایی «روشنایی» به ایفای نقش پرداختم که نمی‌خواهم پیرامون مضمون و شخصیتی که به ایفای آن پرداختم صحبتی کنم تا وقتی که اکران شود.

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» پیرامون اینکه فیلم سینمایی «روشنایی» امسال در جشنواره فیلم فجر چهلم حضور پیدا می‌کند یا خیر بیان کرد: از اینکه این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می‌کند یا نه خبری ندارم و برایم مهم هم نیست که این اتفاق بیفتد یا نیفتد بلکه برای من نتیجه و کیفیت یک اثر با اهمیت است نه چیز دیگری.

نصیریان با اشاره به تزریق واکسن کرونا خاطرنشان کرد: من دو دوز واکسن کرونا را زمان زیادی است که تزریق کرده‌ام و هیچ عوارضی هم نداشتم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.