یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

در پانزدهمین دوره؛

زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تغییر کرد

تئاتر خیابانی مریوان

سینماپرس: برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از ۵ تا ۱۰ آبان برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، بر اساس اعلام دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، به منظور تثبیت شرایط ایمن سلامت و اطمینان از روند کاهش کرونا در استان کردستان و بالاخص شهرستان مریوان، برگزاری جشنواره با پنج روز تعویق همراه است و این رویداد از ۵ تا ۱۰ آبان برگزار خواهد شد.

خوشبختانه شهروندان مریوانی به کمپین حمایت از کادر بهداشت و درمان و دعوت دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی به منظور واکسیناسیون لبیک گفتند و بر این اساس روند استقبال و اقدام به تزریق واکسن تسریع یافته و از این رو به لحاظ نقشه کرونایی، مریوان از حالت قرمز به نارنجی تغییر رنگ یافته است.

از آنجا که سلامت هنرمندان، برگزارگنندگان جشنواره و آحاد مردم برای ستاد برگزاری این رویداد در درجه اول اهمیت قرار دارد و این دبیرخانه خود را بیش از هر کس مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه می‌داند، بنابراین برگزاری جشنواره چند روز به تاخیر افتاد تا شرایط ایمن‌تر و روند امور عادی‌تر شود تا جشنواره با فراغ بال برگزار شده و میزبان هنرمندان و مهمان های جشنواره در سلامت کامل باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.