چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

در برج آزادی صورت می‌گیرد؛

تزریق واکسن کرونا برای خانواده اهالی فرهنگ و هنر

سینما آزادی

سینماپرس: مدیر برج آزادی از استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران در میدان آزادی به منظور تزریق واکسن کرونا به خانواده اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین عموم مردم و گردشگران داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید عباس عظیمی مدیر برج آزادی با اشاره به استقرار یک دستگاه اتوبوس اورژانس تهران در میدان آزادی، به مهر بیان کرد: با همکاری اورژانس تهران شرایطی فراهم شده تا خانواده اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و پرسنل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی رده‌های سنی بتوانند واکسن کرونا را در جوار برج آزادی دریافت کنند.

وی گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین همکاران وزارت ارشاد به اتفاق خانواده‌های خود، بعد از زدن واکسن می‌توانند به صورت رایگان از برج آزادی بازدید کنند.

مدیر برج آزادی ضمن تشکر از اورژانس تهران، اظهار کرد: به پاس قدردانی از زحمات عزیزان، به مدت دو هفته امکان بازدید پرسنل اورژانس تهران و خانواده‌هایشان از برج آزادی به صورت رایگان فراهم شده است.

عظیمی در پایان تصریح کرد: از روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه یک واحد سیار اورژانس تهران در محوطه برج آزادی برای تزریق واکسن سینوفارم برای تمامی گروه‌های سنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به مدت یک هفته، مستقر و عموم مردم و گردشگران داخلی و خارجی نیز می‌توانند در این واحد واکسن سینوفارم دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.