دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

با حکم رئیس رسانه ملی؛

«احمد نوروزی» معاون برون‌مرزی صداوسیما شد

احمد نوروزی

سینماپرس: احمد نوروزی با حکم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی به سمت «معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما» منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، با رفتن پیمان جبلی از معاونت برون‌مرزی و انتصاب وی به‌عنوان رییس صداوسیما، احمد نوروزی به‌عنوان جایگزین جبلی در معاونت برون‌مرزی صداوسیما معرفی شد. نوروزی در مرحله نگارش رساله دکترای مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است. او سابقه کارشناسی و مدیریت سه وب‌سایت خبری تحلیلی مرتبط با حوزه اروپا و آمریکای معاونت مجازی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ دارد.

همچنین مدیریت یادداشت‌ها و مصاحبه‌های سایت انگلیسی Khamenei.ir از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶، عضویت در شورای برنامه‌ریزی و اجرایی پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌المللی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸، مشاور معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما از اردیبشهت ۱۳۹۹ تاکنون، قائم‌مقام محتوایی شبکه PressTV از تیر ۱۳۹۹ تاکنون، سرپرست واحد ارزیابی شبکه Press TV از سال ۱۳۹۹ تا مرداد ۱۴۰۰ و سرپرست وب‌سایت و امور چندرسانه‌ای شبکه Press TV از بهمن ۱۳۹۹ تاکنون در کارنامه معاون جدید برون‌مرزی رسانه ملّی دیده می‌شود.

پیمان جبلی در این حکم مأموریت‌های مختلفی از جمله «گسترش عمق اثرگذاری و دایره اطلاع‌رسانی در سطوح منطقه‌ای و رسانه‌ای و مقابله با امواج تحریف و فتنه‌گری دشمنان»، «مرجعیت‌بخشی به رسانه‌های ام‌القرای جهان اسلام و جبهه مقاومت در فضای توده‌ای و نخبگانی مشتاقان انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهان دنیا»، «ایجاد پیوند بین فضای نخبگانی منطقه و جهان با اندیشمندان متعهد ایران اسلامی»، «معرفی و نشر هوشمندانه گفتمان اصیل و اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی در فضای بین‌المللی»، «تنوع‌بخشی و سرفصل‌گشایی در ارتباط بین‌فرهنگی با ملت‌ها»، «بازنمایی هنرمندانه الگوی پیشرفت و سبک زندگی اسلامی ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، اجتماعی، فرهنگی و...»، «ارتقای حرفه‌ای و افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات رسانه‌ای به مخاطبان».

رئیس رسانه ملی در این حکم ابراز امیدواری کرده است نوروزی «با استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای متعهد و انقلابی سازمانی و نیز هم‌افزایی با مراکز و عناصر رسانه‌ای منطقه و جهان»، این مأموریت‌ها را به‌نحو مطلوبی محقق کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.