دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

همزمان با ایام ربیع‌الاول؛

شبکه ورزش با هویت بصری جدید به استقبال پاییز می‌رود

شبکه ورزش

سینماپرس: شبکه ورزش به زودی و همزمان با ایام ربیع‌الاول با طرح‌های جدیدی به استقبال فصل جدید لیگ‌های ورزشی می‌رود.

به گزارش سینماپرس، پس از پوشش کامل رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که بخش عمده‌ای از برنامه‌های تابستانی شبکه ورزش را به خود اختصاص داده بود، این شبکه در فصل پاییز و ایام ربیع‌الاول و همزمان با آغاز لیگ‌های ورزشی، برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

مهم‌ترین تغییر شبکه ورزش سیما پس از یک دهه فعالیت، بازطراحی هویت بصری این شبکه خواهد بود. تغییرات در هویت بصری شبکه در ۳ فاز به انجام خواهد رسید که شامل تغییر در پوسته گرافیکی شبکه، آرم استیشن‌ها و کانترها می‌شود. رونمایی از هویت گرافیکی جدید شبکه ورزش در روز ۱۷ ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) انجام خواهد شد.

در بخش پخش زنده رویدادهای سطح اول ورزش جهان پخش مسابقات جام جهانی فوتسال، کشتی قهرمانی جهان، فوتبال مقدماتی جام جهانی، وزنه برداری قهرمانی جهان و مسابقات تنیس قهرمان قهرمانان در قالب ویژه برنامه‌های اختصاصی در جدول پخش فصل پاییز شبکه ورزش پیش‌بینی شده است. همچنین مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان، لیگ جهانی کاراته، مسابقات بسکتبال حرفه NBA، فرمول یک و موتوجی‌پی نیز از دیگر مسابقات مهمی است که در طول فصل پاییز به صورت زنده از طریق شبکه ورزش سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.