دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

پس از توقف ناشی از کرونا؛

جشنواره بفتا در سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود

جوایز بفتا

سینماپرس: جشنواره بفتا پس از توقف ناشی از شیوع ویروس کرونا دوباره به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش سینماپرس، بعد از این که از سال ۲۰۲۰، برگزاری جشنواره بفتا به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد، قرار است این جشنواره از سال ۲۰۲۲ به فعالیت خود ادامه دهد.

جشنواره تلویزیونی آکادمی بریتانیا، پس از به تعویق افتادن در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا، قرار است در سال ۲۰۲۲دوباره فعالیت خود را از سر بگیرد.

این جشنواره طی دو مراسم در تاریخ های ۸می و ۲۴آوریل سال ۲۰۲۲کار خود را از سر خواهد گرفت و نامزدهای دریافت جوایز در این جشنواره در ۳۰مارس معرفی خواهند شد.

آکادمی بریتانیا که هر ساله قوانین و ضوابط جشنواره را مورد بررسی قرار می دهد، علاوه بر اعلام تاریخ ها، از تغییر برخی از قوانین مربوط به این جشنواره هم خبر داده است.

در میان تعداد کمی از تغییرات این مراسم، مقرر شده است که تیم تهیه فیلم ها از جمله مدیران تولید نیز در بین دریافت کنندگان جایزه نامز شوند و در کنار دیگر اعضای تیم سازنده به رسمیت شناخته شوند.

بفتا همچنین خود را به استانداردهای تنوع BFI، که درمورد جوایز سینمایی آن نیز صدق می کند، تایید کرده است که پس از یک قسمت موفق در سال ۲۰۲۰، استانداردها به طور رسمی برای جوایز ۲۰۲۱اجرا شد و شرکت کنندگان باید حداقل یکی از چهار معیار را داشته باشند و همان طور که سال گذشته اعلام شد، آثار برای جوایز باید دو معیار را برآورده کنند که یکی از آن ها استاندارد c است که به دسترسی و فرصت های این صنعت مربوط می شود.

علاوه بر این بازیگران انگلیسی که در کارهایی خارج از کشور خود به ایفای نقش می پردازند، می توانند از سال ۲۰۲۲دربین دریافت کنندگان جوایز نیز باشند. این در حالی است که پیش از این، تنها افرادی نامزد دریافت جایزه می شدند که فقط در سریال های تولید شده در انگلستان فعالیت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.