چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

جانی دپ:

هیچ کس نمی‌تواند شخصیت «جک اسپارو» را از من بگیرد

جانی دپ در فیلم دزدان دریایی کارائیب - صندوقچه مرد مرده 20

سینماپرس: جانی دپ در اعتراض به اقدام دیزنی برای گرفتن شخصیت جک اسپارو از وی گفت: هیچ کس نمی‌تواند جک اسپارو را از من بگیرد.

به گزارش سینماپرس، بعد از مدتی سکوت، جانی دپ دوباره صحبت با رسانه‌ها را آغاز کرده است و این بار برای اینکه از قدرت و اثرگذاری خود استفاده کند، تمامی صحبت‌های خود را به طور صریح، به روش خاص خود بیان می‌کند.

این بازیگر مشهور، نقش‌های عجیب زیادی را بازی کرده و دپ در بالاترین میزان توانایی خود، آن‌ها را به نمایش گذاشته است؛ اما نقشی که همیشه به او هویت خاصی بخشیده، نقش کاپیتان جک اسپارو در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» است؛ نقشی که اغلب بازیگران به سخت بودن آن اعتراف کرده‌اند.

جانی دپ برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ در فیلم «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» در نقش جک اسپارو ظاهر شد و از آن به بعد این نقش با او باقی ماند، اما جنجال‌های اخیر پیرامون دپ باعث شده است تا والت دیزنی، شرکت سازنده این سری فیلم‌ها از او برای ادامه ماجراهای «دزدان دریایی کارائیب» دعوت نکند و تصمیم بگیرد که این نقش را از دپ بگیرد.

این ستاره سینمای جهان در جشنواره سن سباسین در پاسخ به سؤالات طرفدارانش و در اعتراض به والت دیزنی گفت: من برای زنده نگه داشتن شخصیت جک اسپارو نیازی به هیچ شرکتی ندارم. من خودم می‌توانم این کار را انجام دهم و هیچ کس نمی‌تواند این نقش را از من بگیرد.

دپ در پایان صحبت‌های خود مطرح کرد: این بزرگترین لذت جک اسپارو است. من می‌توانم در نقش کاپیتان جک به جاهای مختلف سفر کنم و از مردم در مکان‌هایی که نیاز دارند لبخند بزنند، دیدن کنم. بنابراین، مهم‌ترین اتفاقات زندگی در انتظارم هستند.

گفتنی است؛ جانی دپ پیش از این اعلام کرده است که قصد دارد در انگلستان یک شرکت فیلسازی راه اندازی کند تا مقابل تحریم خود توسط هالیوود ایستادگی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.