چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تخفیف ۳۰ درصدی برای بلیت ۲ فیلم

بچه‌های رزمنده دفاع مقدس

سینماپرس: با آغاز هفته دفاع مقدس، تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت برای فیلم‌های سینمایی «تک تیرانداز» و «مدیترانه» در نظر گرفته شد.

به گزارش سینماپرس، با آغاز هفته دفاع مقدس، تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت از طریق سامانه گیشه ۷ برای فیلم‌های سینمایی «تک تیرانداز» و «مدیترانه» در نظر گرفته شد.

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری از ۳۰ شهریور ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس توسط موسسه پخش بهمن سبز در سینماهای کشور اکران خود را آغاز کرد.

این فیلم که برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را دریافت کرد؛ فیلمی قهرمان محور است که برشی کوتاه از حضور حماسی شهید عبدالرسول زرین بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند.

کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج، حسین شریفی و … ترکیب بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

همچنین فیلم «مدیترانه» ساخته هادی حاجتمند که از تیرماه روی پرده سینماها رفته است، نیز اکران خود را در سالن‌ها ادامه خواهد داد.

علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه گیشه ۷ و وارد کردن کد DFA۱۴۰۰ به مدت یک هفته از تخفیف ۳۰ درصدی در خرید بلیت بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.