چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

تا ۲ آبان؛

جشنواره عکس «برج میلاد» تمدید شد

پرواز اژدها بر فراز برج میلاد

سینماپرس: مهلت شرکت در جشنواره عکس برج میلاد که پیش از این ۳۱ شهریورماه اعلام شده بود، تا دوم آبان ماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، مسعود زنده روح کرمانی مدیر هنری جشنواره عکس برج میلاد درباره تمدید این مسابقه گفت: به دلیل اینکه شهر تهران در وضعیت قرمز ناشی از شیوع کرونا بود و امکان سفر به این شهر وجود نداشت و با توجه به اینکه عکاسان زیادی ابراز تمایل کرده بودند که در این جشنواره شرکت کنند و درخواست تمدید جشنواره را داشتند، مهلت ارسال اثر و شرکت در جشنواره عکس برج میلاد را تا دوم آبان ماه تمدید کردیم.

وی تاکید کرد: با احترام به همه مواردی نظیر اربعین و ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و ممنوعیت سفر به تهران، تصمیم گرفتیم که فرصتی را تعیین کنیم تا هنرمندان عکاس فرصتی داشته باشند که به تولید اثر جدید بپردازند.

قرار بود جشنواره عکس برج میلاد روز ۲۱ مهرماه همزمان با تأسیس برج میلاد برگزار شود که طبق تغییرات جدید، گاه شمار جشنواره عکس برج میلاد به شرح زیر تغییر کرد:

پایان ارسال آثار در سایت تا ساعت ۸ صبح روز ۲ آبان ماه ۱۴۰۰

انتخاب آثار ۶ تا ۹ آبان ماه ۱۴۰۰

اعلام اسامی پذیرفته شدگان ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰

آیین افتتاحیه و اهدای جوایز ۲۰ آبان ماه (بر اساس مقررات ستاد مبارزه با کرونا، مکان و ساعت اعلام می‌شود.)

برگزاری نمایشگاه ۲۰ تا ۳۰ آبانماه ۱۴۰۰

آدرس سایت www.miladfestival.ir

خلق آثار ارزشمند از برج میلاد تهران، شناسایی استعدادهای درخشان عکاسی، ایجاد بستری برای تولید آثار هنری ویژه از اهداف این جشنواره است. موضوعات «گردشگری در برج میلاد تهران»، «برج میلاد از پنجره خانه‌ها»، «برج میلاد نماد کلان شهر تهران» و «برج میلاد نماد توان مهندسی کشور»، مدنظر این جشنواره برای داوری خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.