چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

رسانه ملی؛

«ایران تک» به «پرس‌ تی وی» می‌آید

شبکه پرس تی وی

سینماپرس: برنامه «ایران تک» با هدف انعکاس پیشرفت‌های تکنولوژیک ایران در حوزه‌های مختلف علمی به‌زودی روی آنتن شبکه بین‌المللی پرس تی‌وی می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ضحی شهریاری تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «ایران تک» (Iran Tec) از پخش این برنامه از اواخر مهرماه خبر داد و به مهر گفت: در این برنامه قصد داریم پیشرفت ایران را در تکنولوژی‌های صنعتی، نظامی، پزشکی، عمران و شهرسازی در بوته نقد و بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: موضوع مورد بحث در قسمت نخست این برنامه، حوزه پزشکی است که بحث نانو، محصولات های‌تک و دانش‌بنیان را شامل می‌شود و قرار است در حال حاضر فصل اول آن در ۱۲ قسمت روی آنتن برود.

شهریاری همچنین توضیح داد: در هر قسمت از برنامه یکی از موضوعاتی را که ایران در آن به پیشرفت تکنولوژیک دست یافته است، معرفی می‌کنیم.

این تهیه کننده درباره دیگر جزئیات برنامه عنوان کرد: علیرضا اختیارزاده اجرای برنامه «ایران تک» را بر عهده دارد و مهمان و کارشناس برنامه هم در فضای کاری خود درباره فرآیند تولید تکنولوژی مورد نظر برنامه صحبت خواهد کرد.

کارگردان «ایران تک» هدفش را از ساخت این برنامه، آگاهی مخاطب از پیشرفت‌ها و به خودکفایی رسیدن کشور بیان کرد و گفت: هیچ برنامه مشخصی درباره تکنولوژی‌های ایران در رسانه‌ها نداریم و تنها به شکل مختصر در خبرها به آن اشاره می‌شود.

برنامه «ایران تک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ضحی شهریاری و نویسندگی لیلا فرامرزی در فصل اول ۱۲ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای ساخته شده است و پرس تی‌وی پخش هفتگی آن را از اواخر مهرماه آغاز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.