دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

در پایگاه مجازی کانون پرورشی؛

اکران رایگان «عقل صورتی» به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰

فیلم تئاتر «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نوشت»

سینماپرس: هم‌زمان با روز اول مهر و بازگشایی مدارس، فیلم تئاتر «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نوشت» به مدت ۳ روز در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران رایگان خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، این‌نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر در سال ۱۳۹۵ در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری به روی صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبان‌ مواجه شد و هم‌اینک از اول تا سوم مهر ۱۴۰۰ اکران می‌شود.
داستان این‌نمایش درباره رضا پسرکی بازی‌گوش است که ارتباط کمی با خانواده و دوستانش دارد. یک شب او خواب خانواده و معلم‌هایش را می‌بینید؛ در حالی که خواهر کوچکش کلاه صورتی‌ای بر سر او می‌گذارد. فردا صبح، او دگرگون شده است ...
سعید ابک، مهرداد باقری، شراره طیار، فهیمه باروتچی، الهام ایروانی، مریم علوی، امیرحسین انصافی، ایلیا فرمانی، آبتین رابا، محمدحسین موسوی، ونوس شمس، مریم منصوری، هانا صراف، مهتاب حیدری، دیبا عنصری، سمیه انصاری، میلاد محمدی، آرین صمدی، امیرعلی رادمنش، پویا طهماسبی، پیام رضایی، حمیدرضا گودرزی و مریم آشوری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
مهرداد باقری، مهدی فرشیدی‌سپهر و پویا طهماسبی طراحی و ساخت دکور و صحنه نمایشِ «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نوشت» را بر عهده داشته‌اند.

حمیدرضا مرادی و الناز شمسی‌زاده به عنوان طراح و اجرای گریم، محمدرضا شاملوفرد به عنوان طراح نور و معصومه آرواز به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریر با این نمایش همکاری کرده‌اند.
همچنین پویا طهماسبی، پیام رضایی، حمیدرضا گودرزی و مهتاب حیدری مدیران صحنه این نمایش هستند و مرتضی طباطبایی آهنگ‌سازی و مهدی فرشیدی‌سپهر نیز شعر و طراحی ملودی نمایش «عقل صورتی» را بر عهده داشته‌اند.
یادآوری می‌شود این‌ فیلم‌تئاتر از جمله آثاری است که در طرح نمایش‌نما در پایگاه sinama.kpf.ir بخش نمایش‌نما اکران شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت و اینک به مناسبت بازگشایی مدارس از اول تا سوم مهر ۱۴۰۰ به صورت رایگان به کودکان و نوجوانان هدیه داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.