یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

وزیر ارشاد:

سازمان سینمایی مسئولیت صدور مجوز وی او دی ها را به عهده دارد

VOD ها- وی او دی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نهادهایی که قرار است اعطای مجوز در شبکه نمایش خانگی را به عهده داشته باشند مشخص شدند و گزارش های کاملا کارشناسی ارائه دادند و در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است و بزودی و ظرف مدت کوتاهی تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با فارس، درباره اینکه اعطای مجوز به وی او دی ها توسط ساترا است یا وزارت ارشاد و یا صداوسیما گفت: در سال های اخیر اختلافاتی در این باره بوجود آمده است و ما دنبال حل کردن آن هستیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل ان شاء الله بزودی در سازمان صداوسیما و ارگان های دیگر جلساتی داریم برای اینکه این مسئله را تعیین تکلیف کنیم و از این موضع اختلافی خارجش کنیم.

اسماعیلی همچنین درباره اینکه هنوز سازمانی که می خواهد مجوز وی او دی ها را اعطا کند مشخص نیست؟ بیان داشت: چرا مشخص است و الان سازمان سینمایی این مسئولیت را به عهده دارد و برخی دیگر از دوستان برخی از این مجوزها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.

وی افزود: بحث ها روشن است و تقریبا نهادهایی که این موضوع را در اختیار دارند بررسی کردند و گزارش های کاملا کارشناسی ارائه دادند و کار کاملا آماده است و در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است و بزودی و ظرف مدت کوتاهی تعیین تکلیف خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا نقش صداوسیما در این باره بیشتر خواهد شد؟ افزود: این بحث را بنا داریم در گفت و گوهای سازنده ای مطرح کنیم نمی خواهیم در فضای رسانه ای نکته ای در این باره بگوییم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.