یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به کارگردانی اصغر توسلی؛

تدوین سریال «روزگار جوانی» به قسمت ۱۷ رسید

سریال «روزگار جوانی»

سینماپرس: فصل جدید مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی برای پخش از شبکه پنج آماده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی برای پخش از شبکه پنج سیما آماده می شود. این روزها عوامل مشغول تدوین این سریال هستند.

تاکنون ۱۷ قسمت از سریال «روزگار جوانی» تدوین شده است و همزمان صداگذاری آن انجام می شود و صداگذاری ۱۰ قسمت به پایان رسیده است. آرش بادپا هم آهنگسازی کار را به عهده دارد.

بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران «روزگار جوانی» هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل رسول نجفیان، زهرا داودنژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمودرضا قدیریان، سولماز حصاری و فرشته آلوسی داستان این سریال را روایت می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از این که ...

فصل سوم این سریال داستان فصل دوم را ادامه نمی‌دهد و در هر قسمت ماجراهای مستقلی دارد.

تولید فصل جدید مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.