چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛

فراخوان ثبت‌نام داوری کودک و نوجوان منتشر شد

جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای داوری مخاطبان کودک و نوجوان فراخوان داد.

به گزارش سینماپرس، همانطور که قبلا در خبرها آمد، امسال جشنواره بصورت ترکیبی، در دو بخش فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود. به همین دلیل در شهرهای میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کنند و پس از تماشای فیلم‌ها در سالن جشنواره، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.

امسال گزینه داوری آنلاین همچون سال گذشته برای کودکان و نوجوان عزیز وجود دارد و آن دسته از علاقه‌مندان که می‌خواهند بصورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا و داوری کنند باید در مهلت اعلام شده برای داوری ثبت نام کنند.

در این دوره همچون ادوار گذشته، بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی شود.

بر اساس این فراخوان عمومی که به همت دبیرخانه و بخش‌های استانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ ساله (متولدین ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴) می‌توانند از سراسر کشور از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند.

فرصت ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سراسر کشور از هشت صبح روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۲۴ شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.